Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@08:59:29 GMT

عملیات ارتش عراق در"کرکوک"و"الأنبار"

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۱۲۶۱

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از عملیات ضد تروریستی ارتش این کشور در استان های «کرکوک» و «الأنبار» و هلاکت ۳ عنصر تکفیری داعش خبر داد. ناطقان: به نقل از الفرات نیوز، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی به تازگی عملیات‌های گسترده‌ای را علیه بقایای تکفیریها ترتیب داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین ارتباط، «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از عملیات ضد تروریستی ارتش این کشور در استان‌های «کرکوک» و «الأنبار» و هلاکت ۳ عنصر تکفیری داعش خبر داد.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که دو عملیات مذکور پس از جمع آوری اطلاعات محرمانه از مکان‌های استقرار تروریست‌های تکفیری، انجام شد.

روز گذشته نیز نیروهای ارتش عراق مواضع بقایای عناصر تکفیری در منطقه «حمام العلیل» واقع در جنوب شرق شهر موصل را به شدت مورد حمله قرار دادند. در این حمله تعداد زیادی از مواضع تکفیریها منهدم شد. منبع: مهر برچسب ها: ارتش عراق ، کرکوک ، الانبار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ارتش عراق کرکوک الانبار ارتش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم