Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فراز کمالوند از داوری بازی تیمش مقابل پیکان بسیار شاکی بود و بعد از باخت سایپا مقابل این تیم حرف های تندی به زبان آورد. فراز مدعی شد نتایج بازی ها خارج از زمین مشخص می شود و همچنین مدعی شد اگر اشتباه داوری به ضرر تیمش را پیگیری کنند به تیم هایی مثل ذوب آهن و نساجی خواهند رسید چرا که این دو تیم رقیب سایپا برای بقا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این اتهام کمالوند به ذوبی ها بدون جواب نماند و مدیران این باشگاه اصفهانی پاسخ سرمربی سایپا را دادند.

در بیانیه ذوب آهن آمده است: انتخاب و تعیین داوران نیز هیچ ربطی به باشگاههای حاضر در لیگ نداشته و نخواهد داشت و  فدارسیون فوتبال و کمیته داوران نیز بعنوان فصل الخطاب امر داوری تنها پاسخگو ومسئول عملکرد داوران  خواهد بود و باشگاه ذوب آهن چنانچه نفوذی داشت از این نفوذ برای بهبود نتایج و جلوگیری از زیان خودش بهره می برد فلذا  مطرح نمودن ادعایی واهی در تلقین  ارتباط  باشگاه ذوب آهن در تعیین داوران بدلیل اصفهانی بودن داورمذکور و اشاره غیر مستقیم به نقش این باشگاه‌ در تعیین نتیجه  این بازی از سوی آقای کمال وند مایه تاسف و تعجب است و باشگاه ذوب آهن حق پیگری قانونی و حقوقی این افترا و تهمت عوامانه از سوی نامبرده را برای خود محفوظ می دارد؛ بهتر و پسندیده تر این است  که  ایشان به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای و اموری که نه به ایشان مربوط است و نه دخل وتصرفی در آن دارند و توجیه ناکارآمدی ایشان به شغل اصلی و وظیفه ی تخصصیش که امر مهم مربیگری است بپردازد تا لیگ فوتبال کشورمان در بستری امن وآرام و دور از غوغا سالاری و حواشی بیهوده به کار خود ادامه دهد ومسابقات این دوره نیز به انجام برسد .

هر عقل سلیم و انسان منصفی به خوبی آگاه است که حضور چند ثانیه‌ای یه بازیکن تعویضی ( وحتی نه بازیکن اضافه در زمین همانند بازی ذوب آهن و ماشین سازی) نمی تواند نتیجه یک بازی را تغییر دهد و توسل به این خطای کوچک برای کسب امتیازی که در زمین بازی عاجز از آن بوده اند مایه تأسف است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا ذوب آهن ذوب آهن سایپا فراز کمالوند باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.   روزنامه اعتماد با مصطفی نیلی، وکیل توماج صالحی گفتگو کرده است.    بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.   * بر اساس قانون، فرصت ۲۰ روزه‌ای برای فرجام‌خواهی وجود دارد. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا عدالت در خصوص این پرونده اجرا شود.    * کلیت پرونده توماج مبتنی بر رخداد‌های اعتراضی سال ۱۴۰۱ است. البته پرونده‌ای هم علیه ایشان باز شده که مربوط به مصاحبه توماج پس از آزادی با وثیقه است. به خاطر این مصاحبه یک حکم یکساله علیه توماج صادر شده و موضوع دیگری هم در این میان وجود ندارد.   *  این پرونده مربوط به رخداد‌های سال ۱۴۰۱ است و ربطی به وقایع بعدی ندارد؛ بنابراین باید موضوع عفو هم در پرونده توماج لحاظ می‌شد.   *  قضات این استدلال را دارند که اتهام افساد فی‌الارض جزو مستثنیات بخشنامه آزادی‌های پیش از موعد و عفو رهبری است. در بخشنامه عفو رهبری برخی موارد خاص مستثنی شده بود.   *  در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود