Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از موافقت این کمیسیون با تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق‌های نامتعارف و نجومی خبر داد.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه شنبه) کمیسیون برنامه که با حضور انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری استخدامی کشور برگزار شد، گفت: در این جلسه درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دریافت و پرداخت حقوق های نامتعارف و نجومی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث رسیدگی به درخواست جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از پرداخت دریافت و پرداخت حقوق های نامتعارف و نجومی، انصاری اعلام کرد که پیش از این با کمک دیوان محاسبات حدود ۲۳ میلیارد تومان از محل حقوق های نجومی به خزانه دولت بازگردانده شده، اما در نهایت بعد از بحث و بررسی ها، انجام این تحقیق و تفحص نیز به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.

وی یادآور شد: همچنین در این جلسه رسیدگی به درخواست جمعی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ با موضوع استنکاف دولت از ساماندهی سامانه ثبت حقوق و مزایا بررسی و به رای گذاشته شد اما پس از رأی گیری، این درخواست به تصویب کمیسیون نرسید.

خدابخشی ادامه داد: بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان جهت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد دولت درخصوص اجرای قانون تامین کالاهای اساسی و تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی و قوانین حقوق و دستمزد نیز در دستورکار این جلسه بود که در نهایت به تصویب کمیسیون رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون برنامه بودجه تحقيق و تفحص حقوق های نجومی تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229422 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد