Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با حضور جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی موضوع اجرای قانون بودجه سال 1400 و بندهای مربوط به سازمان اداری و استخدامی در مورد تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر در دستگاه های دولتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق گفته رئیس سازمان اداری و استخدامی تا پایان خرداد ماه 32 هزار نفر از کارکنان ایثارگر دستگاه‌های دولتی از قراردادی و شرکتی به پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌های کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر اجرای ان تأکید شد.

بابایی خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه سؤال امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس از محمدرضا آذری  جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر دستگاه‌های زیر مجموعه این وزارتخانه از قراردادی به پیمانی و رسمی مطرح شد.

وی افزود: در نهایت پس از پاسخ وزیر به سؤال، نماینده سؤال کننده از پاسخ وزیر قانع نشد و سؤال برای بررسی بیشتر به صحن مجلس ارسال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه کمیسیون موضوع طرح تسری فوق العاده شغل کارکنان زندان‌ها و نظام پزشکی به کارکنان دادگاه‌ها و دادسراها مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد تا با توجه به اهمیت این موضوع و حقوق پایین کارکنان دادگاه‌ها و دادسراها کار تصویب این طرح طی یکی دو ماه آینده در مجلس انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون مجلس سازمان امور اداری و استخدامی کشور جمشید انصاری تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این حیاط خلوت چه کنیم؟!

یک فصل دیگر سرما هم تمام شد اما ورزشهای زمستانی در کشورمان همچنان مانند یک حیاط خلوت مانده و امیدی هم به اصلاح وضعیتش نیست.

سرویس ورزش مشرق- حالا که فصل سرمای دیگری را پشت سر گذاشته و وارد فصل گرمای کشور می شویم، یک مرور ساده نشان می دهد ورزش های زمستانی چگونه به یک محیط و حیاط خلوتی تبدیل شده و هیچ امیدی نیز به اصلاح آن وجود ندارد. فدراسیونی که می تواند در توسعه ورزش میان مردم در بخش های مختلف همگانی و قهرمانی نقش ویژه و راهبردی داشته باشد، اکنون کجای کار ایستاده و دقیقه چه ماموریتی را برعهده گرفته است؟

در این زمینه بیشتر بخوانید: کاش این بساط را جمع کنید! ما زیر بهمن مانده ایم؛ آقای رئیس! آقای بازنشسته! دل بکن ...

نیاز به بررسی چندانی نیست تا از وضعیت اسکی خبردار شویم. دهه هاست این ورزش به محیط انحصاری برخی قبایل و خانواده ها تبدیل شده و گذر زمان نیز نتوانسته مانع از تداوم این وضعیت شود. در دوره ریاست کنونی هم نه تنها اوضاع اصلاح نشده که چه بسا بدتر شده که البته، چه کسی است که نداند رئیس کنونی، نقش چندانی در اداره امور ندارد و از مسندی که در اختیار دارد، خرسند و راضی! آری اینگونه است که سال ها و فصل ها می گذرد و این ورزش همچنان گروگان مانده و خواهد ماند.

حالا که یک فصل دیگر نیز بی هیچ دستاورد و امیدی به اتمام رسید، بر وزیر ورزش و جوانان است که تدبیری جدی کند. به راستی، این فدراسیون، بود و نبودش چه تاثیری بر ورزش کشور دارد؟ نباید یک بار برای همیشه تکلیف این حیاط خلوت را روشن کرد؟

دیگر خبرها

  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!