Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@10:48:48 GMT

بازگشت دوباره پرسپولیس به روش قدیمی درآمدزایی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۰۷۴

بازگشت دوباره پرسپولیس به روش قدیمی درآمدزایی

باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه خواسته هواداران این بوده که شماره حسابی برای پرداخت کمک های خود اعلام شود اقدام به این کار کرده است.

به گزارش مشرق، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: طی ماه‌های گذشته هواداران پرشمار باشگاه بارها در پیام‌ها و تماس‌های خود، درخواست ارائه یک شماره حساب مطمئن، متعلق به دریافتی‌های مستقیم به حساب پرسپولیس داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه و برای ارج نهادن به خواسته هواداران و رفع مشکلات عدیده مالی، مدیریت باشگاه پرسپولیس اقدام به انتخاب یک شماره کارت بانکی کرد.

هواداران پرسپولیس از این پس می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کارت زیر، به حساب باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نزد بانک مرکزی واریز کنند:
۶۳۶۷ - ۹۵۷۰ - ۱۶۶۶ - ۶۶۶۶

همچنین طرفداران این امکان را دارند تا از طریق کد دستوری جدیدی، به باشگاه محبوب خود کمک مالی کنند:
* ۷۸۰ * ۶۶۶۶ #

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس با تاکید به اینکه این کار را بر اساس خواسته هوادارانش انجام داده عملا نشان داد که در کسب درآمدزایی دچار مشکل اساسی شده وگرنه بازگشت به شیوه های منسوخ شده مدیران گذشته این باشگاه برای درامدزایی جای هیچ گونه دفاعی ندارد و باید منتظر شد و دید جعفر سمیعی که برای برطرف کردن دغدغه های مالی این باشگاه از ابتدای حضورش با قرض کردن بخشی از مشکلات را حل کرده اکنون با کمک های مردمی چگونه می خواهد راه دشواری که سرخپوشان در آینده ای نزدیک دارند برطرف کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین پرسپولیس درآمدزایی کمک هواداران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!

همشهری آنلاین: اخیرا، مالکیت پرسپولیس در اختیار مجموعه‌ای از بانک‌ها قرار گرفته و استقلال هم به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده است. هواداران، موشکافانه این تغییر و تحولات را درنظر داشتند و حالا، با تغییر مالکیت، کری‌خوانی‌های مرسوم هم عوض شده است. این کری‌خوانی‌های بامزه به‌خصوص در فضای مجازی نمود داشته است؛ از یک سو هواداران پرسپولیس که تیمشان به بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شده، مدعی‌اند هر کسی که در کشور کارت بکشد، بخشی از سود تراکنش‌ها به‌حساب باشگاه می‌رود.

برخی هواداران استقلال این مسئله را جدی گرفته و حتی عکسی دست‌به‌دست می‌شود که نشان می‌دهد یک نفر با خط خود نوشته، کار این بانک‌ها را قبول نمی‌کند. دیگر شوخی بامزه هم این بوده که برخی هواداران پرسپولیس گفته‌اند از آنجا که استقلال متعلق به یک شرکت بزرگ پتروشیمی است، دیگر بنزین نمی‎زنند تا تیم رقیب را از نظر مالی منتفع نکنند. فارغ از این شوخی‌ها، هواداران هر دو تیم نگران وضعیت تیمشان هستند و امیدوارند این تغییر و تحول، به نفع تیمشان تمام شود.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی