Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی از افزایش ۸۸ درصدی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان کردستان خبر داد و گفت: با کمک‌های مردمی در جشن گلریزان امسال ۱۷ زندانی آزاد شدند.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزار شبستان در کردستان اظهار کرد: در جشن گلریزان سال جاری2 میلیارد و 900 میلیون تومان از سوی خیرین کردستانی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: براساس کمک‌های جمع‌آوری شده تعداد زندانیان آزاد شده در زندان‌های استان به 17 نفر رسید.

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان آزادی این تعداد زندانی را بیانگر سخاوتمندی و نیک اندیشی مردم استان کردستان برشمرد و گفت: در مکتب اسلام و نزد خدای متعال یکی از بهترین اعمال کمک به نیازمندان و درماندگان است و زندانیان جرائم غیر عمد به دلایل مشکلات مالی در حبس به سر می برند و آزادی این افراد منجر به نجات خانواده آنها از معضلات اجتماعی می شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد : برگزاری جشن گلریزان تبدیل به یک سنت حسنه شده است که هرساله با دستان سخاوتمند مردم کرد تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده و جامعه باز می گردند و امیدواریم این امر تداوم داشته باشد.

 

وی اعلام کرد: سال 1399، خیرین کردستانی یک میلیارد و 340 میلیون تومان در جشن گلریزان اهدا کردند و در سال 1400 کمک خیرین به بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون تومان رسید که افزایش 118 درصدی را نشان می‌دهد.

 

رئیس کل دادگستری استان کردستان اعلام کرد: تعداد زندانیان جرائم غیر عمد آزادشده در جشن گلریزان سال 1399، 9 نفر بود که این تعداد در  سال 1400 به 17 نفر رسید که 88 درصد افزایش داشته است.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادسازی زندانیان دادگستری کردستان زندانیان جرائم جشن گلریزان استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • افزایش ۱۰ درصدی حجم آب سد‌های کردستان
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای