Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – گاهی اوقات شیخ به خاطر آسیب‌ دیدگی بالغ بر یک ماه دور از میادین قرار می‌گیرد و این اتفاق اصلاً برای استقلالی‌ها خوشایند نیست.

پس از پایان دربی پایتخت نیز بحث مصدومیت مجدد  دیاباته مطرح شده است و حالا باید ببینیم او مقابل ذوب‌آهن وارد میدان می‌شود یا خیر؟

البته بد نیست بدانید قبل از آغاز آخرین تمرین استقلال پیش از جدال با ذوب‌آهن، برخی از بازیکنان این تیم مسئله خاصی را با شیطنت میان خود زمزمه می‌کردند و می‌گفتند دیاباته واقعاً مصدوم شده یا دوباره پولش را نگرفته است؟ اگر مشکل، مالی باشد به جای کادر پزشکی باید مدیران باشگاه وارد عمل شوند ولی اگر قضیه جسمی باشد، پرونده می‌رود زیردست پزشکان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ دیاباته که در اوایل فصل جاری به فاصله چند روز مانده تا بازی رفت استقلال و فولاد دستمزد خود را دریافت نکرده بود مدعی شد درد دارد و نمی‌تواند همراه سایر نفرات مشغول تمرین شود ولی همان شب با حضور در باشگاه استقلال پیرامون مسائل مالی با مدیران باشگاه به توافق رسید و رضایتش جلب شد تا فردای آن روز بدون هیچ مشکلی تمرین کند و با کاروان آبی‌های اهواز هم بشود! دقیقاً از آن زمان به بعد هرگاه پای مصدومیت شیخ به میان می‌آید برخی بازیکنان یاد همان ماجرا می‌افتند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی +عکس

ملی‌پوشان فوتبال ایران در نخستین روز اردوی اسفند-فروردین خود تمرین ریکاوری انجام دادند.

به گزارش مشرق، در اولین روز اردوی تیم ملی، ملی‌پوشان با نظارت امیر قلعه‌نویی به تمرین ریکاوری پرداختند. این تمرین در مجموعه تمرینی «پک» برگزار شد و ملی‌پوشان پس از بازی‌های هفته ٢١ لیگ برتر تمرین ریکاوری را انجام دادند تا از فردا تمرین تاکتیکی پیش از دیدار برابر ترکمنستان برگزار شود.

در این تمرین «ادگار داویدز»، بازیکن سابق تیم ملی هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا، با حضور در اردوی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی، مهدی محمدنبی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد. داویدز در جمع ملی‌پوشان با بیان تجربیاتی از حضورش در مسابقات مهم فوتبال دنیا، کسب افتخار برای مردم کشور را مهم‌ترین موضوع برای بازیکنان ملی عنوان کرد و خطاب به بازیکنان تیم ملی ایران گفت: «بازی‌های شما را همواره دنبال می‌کنم.»

او در پایان گفت: کاری کنید که نه‌تنها خانواده و پدر و مادر که مردم کشورتان به شما افتخار کنند.

سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به سوابق داویدز در فوتبال دنیا، از بازیکنان تیم ملی خواست از امروز دوران جدیدی را برای کسب موفقیت آغاز کنند. او گفت: ما از امروز باید برای اهداف جدید کارمان را شروع کنیم. اهداف بزرگی داریم که باید برای رسیدن به آنها تلاش کنیم.

قلعه‌نویی خطاب به بازیکنان جوان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی گفت: قدر پیراهنی که بر تن دارید بدانید. شما نماینده هشتاد میلیون نفرید و باید شایستگی خود را ثابت و برای شادکردن مردم تلاش کنید. شادکردن مردم یعنی رضایت خدا. بنابراین با احترام به یکدیگر و به‌ویژه بازیکنان باتجربه، تمام تلاش‌تان را برای موفقیت این پیراهن انجام دهید.

در پایان پیراهن تیم ملی هلند به امیر قلعه‌نویی و علیرضا جهانبخش و پیراهن تیم ملی ایران به داویدز اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق استقلال رسماً استعفا داد! + عکس
  • استوری خداحافظی ستاره سابق استقلال + عکس
  • ادگار داویدز مهمان ویژه تمرین تیم‌ملی +عکس
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • استارت تیم ملی در ساختمان پک/ حضور ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند در کنار ملی پوشان+تصاویر
  • آغاز اردوی تیم ملی؛ بازیکنان آمدند
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟
  • حرف‌های عجیب اوسمار در اولین تمرین بعد از دربی
  • تمرین دادن ستاره تیم ملی توسط محمدرضا گلزار