Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:44:07 GMT

شفافیت باعث گام برداشتن نامزدها در چارچوب قانون می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۲۹۶۴

شفافیت باعث گام برداشتن نامزدها در چارچوب قانون می شود

هادی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شفافیت برعملکرد نامزدها باعث می‌شود که نامزدها در چارچوب قانون گام بردارند و همواره پاسخگوی عملکرد خود در حوزه‌های مختلف باشند.

وی در ادامه گفت: عملکرد شفاف داشتن و پاسخگو بودن لازمه رعایت قانون و عمل به وعده‌های انتخاباتی نامزد در زمان تبلیغات است، که اگر این اصل رعایت نشود شاهد قانون گریزی و حتی مردم گریزی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی در پایان ضمن اشاره به تاثیرات مثبت شفافیت داشتن نامزدها در چگونگی پیشبرد اهداف آنها، عنوان کرد: فقدان شفافیت و پاسخگویی آثار مطلوبی در جامعه و مخصوصاً میزان مشارکت در انتخابات و حضور در سایر عرصه‌ها از سوی مردم نخواهد داشت.

کد خبر 5215332

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام شفافیت مالی چالش شایستگی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر آمار کرونا گرگان جنبش ازما فلسطین کرمانشاه اردبیل شیوع کرونا زلزله واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

وزیر کشور از نیروهای فراجا از اجرای طرح نور توسط پلیس قدردانی کرده و آن را در راستای عمل به مطالبه عمومی جامعه دانست.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح اخیر پلیس در برخورد با کشف حجاب در کشور، گفت: حجاب از ارزش‌های ملی، دینی و اسلامی ماست و ایرانیان همیشه در طول زمان به رعایت حجاب و عفاف معروف بودند و امروز هم یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند.

وی افزود: نیروهای فراجا با رعایت کرامت انسانی و همه جنبه‌های اخلاقی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: فراجا به همه مأموران خود تأکید کرده است تفکیک غفلت و اهمال شهروندان در اجرای قانون با تدبیر برای هنجارشکنی و ساختارشکنی با دقت کامل صورت بپذیرد. و سیاست‌های پیشگیرانه در این موضوع چندلایه، منعطف، جامع و دوراندیشانه است. من از پلیس برای اجرای طرح نور که طرحی در راستای مطالبه عمومی جامعه است، قدردانی می‌کنم.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توضیح معاون وزیر راه درباره حجاب بان های فرودگاه ها: از طرف ستاد امر به معروف می آیند کسی که در تجمع حجاب با سر بر صورت پلیس کوبید(عکس)

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»