Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ذوبی ها که در دیدار برابر استقلال یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود حالا باز هم خود را آماده دیدار با این تیم و البته مهدی قائدی می کند

به گزارش طرفداری، سیدمحمد قریشی، یکی از بازیکنان خوب ذوبی ها در دیدارهای اخیر است که موفق شده خود را به ترکیب اصلی تیم برساند. این مدافع که برابر استقلالی ها نیز بازی چشم نوازی از خود به نمایش گذاشت و به نوعی کارایی مهدی قائدی را به کمترین حالت خود رساند، حالا به دلیل دیدار دوباره استقلال و ذوب آهن، باید در جام حذفی نیز مهدی قائدی روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به همین بهانه با مدافع سخت کوش ذوبی ها که یکی از فوتبالیست های کم حرف محسوب می شود به گفتگو پرداختیم. 

در آخرین بازی برگزار شده مقابل گل گهر به میدان رفتید و بازی را با یک گل به سیرجانی ها دادید. نظرت راجع به بازی چیست؟

کسانی که بازی ما با گل گهر را دیدند متوجه عادلانه نبودن نتیجه بازی شدند. ما در زمین همه کار کردیم، دروازه حریف را تهدید کردیم و در حفظ توپ و زمین موفق تر از آنها بودیم و در بهترین حالت می شد بازی را مساوی تصور کرد اما این که آنها در آن بازی به برتری برسند خستگی همه چیز را در تن ما گذاشت. به هرحال این هم بازی بود و کاری نمی توان کرد. زیبایی های فوتبال به همین چیزهاست.

  باز هم باید برابر استقلال به میدان بروید. درباره این بازی مهم چه می گویید؟

استقلال یکی از تیم های خوب و بزرگ در سطح آسیاست و برای رویارویی با این تیم باید حواس مان را صرف همه جای زمین کنیم. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند، در سوی دیگر ما هم تیم خوبی داریم و دیدار برابر همین استقلال فکر می کنم خیلی چیزها را نشان داد و خداراشکر موفق به برتری برابر این تیم شدیم. در بازی دوباره با استقلال سعی می کنیم باز هم خودمان را نشان دهیم.

بازیکنان استقلال ممکن است در مجموع بهتر یا باتجربه تر باشند و همین ممکن است علیه تیم شما باشد؟ 

من می گویم جذابیت های فوتبال همین است. بعضی تیم ها بزرگ هستند و طبیعتا بازیکنان بزرگ و شرایط خوبی دارند، اگر قرار باشد همه تیم ها مانند هم باشند که دیگر فوتبال مزه ای نداشت. بله آنها از ما بازیکنان بیشتری دارند و کاری هم نمی توان کرد. باید با داشته های خودمان باز هم مقابل این تیم قرار بگیریم. درست مانند چند روز پیش که بازی را بردیم. 

شاید یادت نباشد اما تا الان دو دوئل از شما و مهدی قائدی در نظر داریم، بازی اول در بابل بین دو تیم خونه به خونه بابل و ایرانجوان بوشهر، بازی دوم در تهران بین دو تیم استقلال و و ذوب آهن و فردا هم سومین دوئل شما را شاهد خواهیم بود. آن بازی را یادت هست؟ 

بله مگر می شود یادم نیاید؟ مقابل هر کسی که بازی کنید مسلما از یادتان نمی رود. آن بازی بین دو تیم خونه به خونه و ایرانجوان را یادم می آید. قائدی بازی خوبی به نمایش گذاشت و امیدوارم در دیدار دوم که چند روز پیش برگزار شد موفق به انجام بازی بهتر شده باشم که اگر اینطور باشد باید بگویم فردا دوئل فینال بین من و قائدی خواهد بود. بازی اول در بابل او 2 گل به تیم ما زد، در بازی دوم وقتی به زمین رفتم اجازه ندادم گل بزند و حالا بازی نهایی است (خنده)

آغاز حرکت رو به جلوی شما از همان خونه به خونه بود درست است؟ 

بله آن زمان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم بود. خداراشکر با توجه به شرایطی که داشتم آقای اسکوچیچ در میان بازیکنان  بزرگی که داشتیم من را به عنوان بازیکن ثابت به میدان می فرستاد که در حضور بزرگانی مانند مازیار زارع و پژمان نوری و ... برای من افتخار بود. 

درباره ادامه لیگ شرایط را چطور می بینید؟

ما هشت بازی داریم و باید بگویم هشت فینال خواهد بود. در هیچ کدام از این بازی ها نباید خطر کنیم و هر سه امتیاز تا پایان لیگ می تواند به ما کمک زیادی کند. امیدوارم من هم به مانند سایر بازیکنان و مربیان بتوانیم دست به دست هم تیم را به موفقیت برسانیم. 

شما هم در تیم خونه به خونه و هم در تیم صنعت نفت آبادان زیر نظر اسکوچیچ کار کردید؟ فکر می کنید به تیم ملی هم دعوت شوید؟ 

من چند فصل زیر نظر دراگان بازی کرده ام و او را یک مربی کاملا کمال گرا می دانم. حتما باشد شرایط در بهترین حالت باشد تا او راضی شود و در تیم ملی نیز تردید نداریم که او می تواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد. 

حضور در تیم ملی به این راحتی ها نیست، مدافعان خوبی در ایران داریم که اگر بخواهیم به تیم ملی برسیم باید بهتر از آنها باشیم. با وضعیتی که الان در آن حضور دارم درباره حضور در تیم ملی حرفی نمی زنم چرا که مطمئن هستم دراگان همه بازی ها را می بیند و بهترین ها را دعوت می کند اما می توانم بگویم همه تمرکزم روی بازی های لیگ برتر است که بتوانم باعث موفقیت تیمم شوم. 

بازی با استقلال را برای دومین بار پیاپی به سود خود می کنید؟ 

در این باره هیچ چیزی از قبل نمی توانم بگویم و فقط باید گفت که همه تمرکز بازیکنان ذوب آهن روی این بازی است چرا که اگر به امید خدا بتوانیم پیروز شویم یک گام به بازی های آسیایی نزدیک تر می شویم. ما بازیکنان و مربیان تیم به این اتفاق خیلی خوش بین هستیم.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ محمد مایلی کهن: مجیدی با رییس جمهور فوتبال بازی می کرد و مجوز می گرفت، اشکال نداشت؟ بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خونه به خونه مهدی قائدی تیم ملی بازی ها تیم ها باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • گل مهدی قائدی به النصر امارات / فیلم
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات