Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ریاض منصور» نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل روز سه‌شنبه تاکید کرد جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مرتکب می‌شود نیازمند مداخله جامعه بین‌الملل برای توقف آن است.

وی در ادامه سخنانش گفت: «باید درگیری‌ها فورا متوقف شده و کمک‌ها به ساکنان نوار غزه ارسال شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین اضافه کرد: «امکان ادامه زندگی تحت رژیم آپارتاید وجود ندارد».

ریاض منصور افزود: «خجالت آور است که شورای امنیت سازمان ملل موضعی که طی آن خواستار توقف درگیری‌ها باشد اتخاذ نکرده است».

«ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه گفت که یکی از دلایل وضعیت بحرانی در غزه این است که هیچ افقی برای راه حل سیاسی وجود ندارد.

ودریان در ادامه سخنانش از رژیم صهیونیستی خواست تا به حقوق فلسطینیان و قوانین بین‌المللی انسانی احترام بگذارد.

وزیر خارجه فرانسه گفت: «ادامه درگیری در کرانه باختری و نوار غزه به درگیری منطقه‌ای منجر خواهد شد».

وی ضمن آنکه بر ضرورت توقف درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان تاکید کرد خواستا آغاز روند صلح در سریعترین زمان ممکن شد.

حملات جنایتکارانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه طی یک هفته گذشته، منجر به آواره‌شدن ده‌ها هزار فلسطینی از منازلشان شده است.

 آژانس پناهجویان سازمان ملل امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد در پی بمباران منازل مسکونی فلسطینیان در نوار غزه، بیش از ۵۲ هزار نفر آواره شدند.

بر اساس این گزارش، فلسطینیان آواره هم‌اکنون به‌دنبال سرپناهی در ۵۰ مدرسه زیرنظر آژانس «آنروا» متعلق به سازمان ملل در نوار غزه هستند و با مشکلات متعددی از جمله کمبود مواد دارویی و غذا مواجه هستند.

طبق اعلام سازمان ملل، بر اثر حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بیش از ۱۰۰ دستگاه آپارتمان کاملا نابود شده، حداقل ۳۰۰ واحد مسکونی به‌شدت آسیب دیده، حدود ۵۰ تأسیسات آموزشی از جمله مدارس، مهد کودک و وزارت آموزش غزه آسیب دیدند.

به نوشته آناتولی، صهیونیست‌ها حتی به مراکز درمانی نیز رحم نکرده و تا کنون ۶ بیمارستان، ۲ درمانگاه و یک مرکز هلال احمر را با بمباران در نوار غزه ازبین بردند.

سازمان ملل می‌گوید انرژی برق در نوار غزه از روزانه ۸ ساعت به کمتر از ۶ ساعت کاهش پیدا کرده و همین امر موجب مختل شدن سیستم درمانی، آب‌رسانی و دیگر تأسیسات حیاتی که با برق کار می‌کنند، شده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان ملل رژیم صهیونیستی فلسطین نوار غزه ریاض منصور نماینده تشکیلات خودگردان در سازمان ملل رژیم صهیونیستی نوار غزه سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد.

بنا بر این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۴ هزار و ۳۰۵ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله‌های خود به نوار غزه ۷۷ هزار و ۲۹۳ فلسطینی را زخمی کرده است.

علاوه بر این بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ جنایت و کشتار را در حق فلسطینیان ساکن نوار غزه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که در جریان جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۴۳ فلسطین به شهادت رسیده‌اند و ۶۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6088474

دیگر خبرها

  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه