Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@09:48:20 GMT

منت چه چیز را بر سر استقلال و پرسپولیس می‌گذارید؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۳۷۶۸

خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، یکی از مشکلات برطرف نشده فوتبال محسوب می شود

چهره جنجالی برنامه این هفته فوتبال برتر افشین پیروانی بود. او که به خاطر سوال ابتدایی مجری برنامه و بحث های پیرامون اتفاقات بازی با سپاهان از تمرکز و آرامش چندانی برخوردار نبود، در بخشی از صحبت‌هایش به تمجید از آذری جهرمی پرداخته و به نقش اسپانسری یکی از زیر مجموعه های این وزیر در استقلال اشاره کرد! 

به گزارش طرفداری، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در حالی روی این موضوع مهم دست گذاشت که طرفداران استقلال و پرسپولیس با دولتی بودن فوتبال مشکل اساسی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها معتقدند فوتبال بدون دخالت سازمان‌های دولتی روزهای بهتر و موفق‌تری را سپری خواهد کرد. این به بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه هم چندان بی ارتباط نیست. وقتی به رغم تمام وعده وعیدهای مختلف مبنی بر واگذاری دو تیم به بخش خصوصی کمترین نشانه‌ای از تمایل دولت به رهاسازی این باشگاه‌ها دیده نمی‌شود، می‌توان به این نکته پی برد که در پس ماجرای گروگانگیری دو باشگاه، منافع و موانعی برای دولت وجود دارد.

تیم‌هایی که روزگاری نه چندان دور دارای استادیوم، املاک، امکانات و سرمایه بوده و به بهترین شکل اداره می شدند اما مدتی بعد با مصادره شدن نام، اموال و تمام موجودیت شان در صندوق عقب پیکان جوانان گوجه‌ای پروین و مغازه منصور پور حیدری خلاصه می‌شد!

با این حال باز هم زنده بودند و نفس می‌کشیدند و هواداران شان را امیدوار به روز‌های بهتر نگه می‌داشتند.

مردمی بودن این امتیاز را به پرسپولیس و استقلال داده که با هیچ هم بتوانند بمانند و مبارزه کنند اما دخالت دولت‌ها در اداره این تیم‌ها از آنان موسساتی هزینه ای و زیان ده ساخته و هر سال بدهی بر بدهی شان گذاشته شده و مشکلات بسیاری بر سر راهشان سبز کرده است.

شک نکنید همین امروز اگر این نام ها و باشگاه ها را رها کرده و تمام حمایت های مالی و مدیریتی دولتی را از آنان دریغ کنند، شاید چند صباحی را با درگیری و تنگنا سپری کنند اما به سرعت در مسیر فوتبال حرفه ای قرار گرفته و نه تنها از پس هزینه های سنگین تیمداری برآمده که به سود دهی هم خواهند رسید. 

لطفا استقلال و پرسپولیس را  رها کنید تا ببینید هیچ نیازی به منت و بودجه و اسپانسر دولتی ندارند.

اخبار داغ 

فیلم انتقال جنازه بابک خرمدین در چمدان توسط پدر و مادرش + جزییات قتل و عکس ها برترین های قرن با اکبر کارگرجم: دلم نمی آید فقط 3 نفر انتخاب کنم، همه بهترین بودند تخلف آشکار هیات فوتبال تهران در ثبت قرارداد ها/ 2 قهرمانی استقلال پس گرفته می‌شود؟ محمد مایلی کهن: مجیدی با رییس جمهور فوتبال بازی می کرد و مجوز می گرفت، اشکال نداشت؟ بررسی شرایط صعود تیم ها به اروپا در لیگ انگلیس؛ اوضاع پیچیده است! سیگار کشیدن پپ گواردیولا در جشن قهرمانی منچسترسیتی / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تصور می‌شد با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و تفکیک مالکیت دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس به راحتی مجوز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند، اما حالا خبر رسیده این دو باشگاه در راستای فیر پلی مالی باید رضایت مالی اعضای تیم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه دهند.

بر اساس قانون فیر پلی مالی از این پس یکی از شرایط حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ارایه برگه تسویه حساب مالی با بازیکنان و دیگر اعضای تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا است و اگر این مجوز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه نشود، تیم‌ها حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس با حضور در رده اول و دوم جدول لیگ برتر شانس اول حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و سهمیه ایران در این مسابقات ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • بررسی تحولات اخیر باشگاه استقلال تهران در مجله فوتبال
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال