Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید مطهری پس از برتری چهار بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شاهین بندرعامری در نشست خبری اظهار داشت: به مردم خونگرم بوشهر و هواداران خوب پرسپولیس سلام کرده و از مردم بوشهر، هواداران خودمان در این شهر و مردم بندرعامری تشکر کنم. از لحظه ورودمان لطف و محبت آنها برای ما قابل ستایش است و از آنها تشکر ویژه می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرسپولیس، شاهین بوشهر و شاهین بندرعامری در اصل از یک خانواده هستند و همیشه این حس برادری و مروت بین این باشگاه‌ها وجود داشته است. از میهمان نوازی شان تشکر می‌کنم. شاهین بندرعامری قابل احترام است و طبیعی است وقتی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنید، چنین استراتژی برای خود تعیین کنند.

مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: حریف می‌خواست خوب دفاع کرده و فشردگی در زمین خودش ایجاد کند و با توجه به بازیکنان سرعتی که در خط حمله‌اش داشت  از ضد حملات و انتقال از دفاع به حمله استفاده کند.  این مدل بازی را می‌دانستیم.

مطهری افزود: همه انرژی خود را از لحاظ ذهنی و فیزیکی برای بازی بزرگ دربی گذاشته بودیم و پنج بازیکن اصلی خود را که دچار آسیب دیدگی بودند در این سفر  همراه نداشتیم. به همین دلیل آن اتفاق افتاد و یک گل خوردیم تا بازی مساوی شود اما در نهایت همانگونه که همیشه سعی داریم فوتبال خود را به حریف دیکته کنیم با تغییرات انجام داده در نیمه دوم توانستیم فوتبال مان را اجرایی و عملیاتی کنیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس سرمربی پرسپولیس شاهین بندرعامری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شاهین بندرعامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت:«به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.»

دیگر خبرها

  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!