Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@23:52:34 GMT

حدادعادل: بعد از کرونا هم آموزش مجازی را رها نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۴۰۳۹

حدادعادل: بعد از کرونا هم آموزش مجازی را رها نمی‌کنیم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مراسم «اختتامیه دوره غیرهمزمان روش تدریس زبان فارسی» امروز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور غلامعلی حدادعادل، رئیس بنیاد سعدی، رضا صحرایی معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی و جمعی از شرکت‌کنندگان در دوره که مورد تقدیر قرار گرفتند، برگزار شد.
 
غلامعلی حداد عادل رئیس بنیاد سعدی در این مراسم گفت: ۱۰ سال پیش که بنیاد کارش را آغاز کرد، تصور نمی‌کردم بعد از یک دهه از آن روش‌های سنتی حضوری، به چنین سطحی از آموزش دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: ما در ابتدای کار بنیاد ۲۰۰ نفر را از سراسر دنیا به ایران دعوت کردیم و حدود یک ماه آموزش، هزینه سفر، خوابگاه، غذا و.. دانشجویان را به عهده گرفتیم که اگر حالا می‌خواستیم ببپردازیم چند برابر بود. حالا شما مقایسه کنید ۶۰۰ نفر با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی در این دوره شرکت کردند.
 
رئیس بنیاد سعدی گفت: سیاست ما این است که آموزش در فضای مجازی را رها نکنیم و بعد از کرونا هم آموزش در فضای مجازی باقی بماند و هم از لحاظ زیرساختی و مهارت‌ها این کار را گسترش دهیم. باعث خرسندی است که این ۶۰۰ نفر که در این دوره شرکت کردند، فارسی آموز نیستند، مدرس زبان فارسی هستند و بعد از این ده‌ها و صدها نفر را آموزش خواهند داد.
 
حدادعادل در پایان سخنانش ضمن تبریک به شرکت‌کنندگان در این دوره، گفت: امید است که با حسن شهرتی که بنیاد سعدی پیدا کرده است یک پشتیبان قابل اطمینانی برای زبان آموزان باشد. من از همکارانم خواست دارم که این موقعیت آموزشی به وجود آمده را در وجوه مختلف زیرساختی و مهارتی توسعه دهند.
 
اسامی برگزیدگان دوره غیرهمزمان روش تدریس زبان فارسی بدین شرح است: شهره صادقی، محمدحسین ترابی، فائزه حمیدی، مهسا رشیدی، مینا حامدی، سیده فریده وجدانی، افروز تابعی، مسعود میرشجاعیان، تاتیانا گوریاچکوفسکایا، ریحانه سلیمی، فاطمه راستگو و محبوبه نادری.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: بنیاد سعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش