Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در هفته سی و هفتم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، برایتون پذیرای منچسترسیتیِ قهرمان بود و بازی باخته را با برد عوض کرد.

سیتی در دقیقه دوم توسط ایلکای گوندوغان به گل رسید اما در دقیقه نهم ژائو کانسلو مدافع پرتغالی این تیم از زمین اخراج شد و کار تیمش را سخت کرد. در ابتدای نیمه دوم، فیل فودن دومین گل سیتیزن‌ها را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه گل متوالی از سوی تورسارد، آدام وبستر و دان بورن برای مرغان دریایی کامبک زیبایی در امکس استادیوم رغم زد. 

شاگردان گواردیولا با این شکست در امتیاز ۸۳ باقی ماندند و برایتون با این برد شیرین ۴۱ امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول رسید. علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفته بود تا برابر ستاره‌های منچسترسیتی به میدان برود. او یک کارت زرد دریافت کرد و در دقیقه ۵۰ جای خود را به آدام لالانا داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برایتون منچسترسیتی برایتون منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک

منچسترسیتی در هفته سی‌وششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون بود و در نهایت پنج بر یک به برتری رسید. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی، چهار گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رساند. این دومین پوکر سریع تاریخ لیگ برتر بود. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه چهار گل به واتفورد زده بود تا سریع‌ترین پوکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود. همچنین این بیست‌ویکمین هت‌تریک دوران فوتبال هالند بود.

دریافت 127 MB

  

  

دیگر خبرها

  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • کامبک دراماتیک استقلال با سوپرگل‌های زوج خارجی / نکونام پا پس نمی‌کشد
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک