Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: شرایط مان طوری نیست که بگوییم به راحتی مجوز المپیک توکیو را خواهیم گرفت.

به گزارش برنا؛ مسابقات کسب سهمیه المپیک در بسکتبال سه نفره از ۲۶ می (۵ خرداد) به میزبانی اتریش آغاز خواهد شد و تا ۳۰ می (۹ خرداد) ادامه دارد. تیم ایران به عنوان سرگروه در گروه ب رقابت‌ها همراه با تیم‌های ژاپن، اوکراین، ترکمنستان و استرالیا حضور دارد و برای کسب سهمیه المپیک توکیو رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات انتخابی اتریش در چهار گروه پنج تیمی برگزار می‌شود و فقط سه تیم از این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک توکیو را کسب می‌کنند.

معصومه اسماعیل زاده، عضو تیم ملی ایران درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در این دوره از رقابت ها به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: چند مرحله اردو را با شرایط کرونایی با موفقیت پشت سر گذاشتیم. برای هر اردو کادر فنی برنامه و هدف ویژه ای داشت. خوشبختانه وضعیت ایده آلی داریم همه تلاش می کنیم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

او ادامه داد: شناخت کامل از رقبا نداریم اما به هر جهت همه تیم‌ها را آنالیز کردیم. تیم‌هایی حضور دارند که قطعا بهترین بازیکنان خود را با خود همراه خواهند کرد. امیدوارم بتوانیم با وجود وقفه ای که بخاطر کرونا رخ داد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

اسماعیل‌زاده با اشاره به نبود سعیده علی در تیم سه به سه توضیح داد: بسکتبال بانوان به ویژه در سه به سه تازه جان گرفته بود و نمایش خوبی در میادین بین المللی داشت اما به هر جهت علی تصمیم گرفت به کل از بسکتبال خداحافظی کند. قطعا نبود او برای ما و تیم سخت خواهد بود اما همگی سعی می کنیم در سطحی باشیم که جای خالی هیچ بازیکنی در تیم احساس نشود.

عضو تیم ملی بسکتبال در پایان درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: در دو مرحله می‌توانیم سهمیه حضور در توکیو را به دست بیاوریم. البته گفته می شود که در مسابقات مجارستان شانس بیشتری داریم که من اینطور فکر نمی‌کنم. در مجارستان هم تیم هلند حاضر خواهد شد که جزو تیم های مدعی برای قهرمانی است. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک بسکتبال اتریش ایران ترکمنستان رقابت تیم ملی ایران برنا بازی تیم ملی هلند بسکتبال معصومه اسماعیل زاده المپیک توکیو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول