Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به اینکه ندادن سهمیه حضور در جام تختی به محسن مدهنی ربطی به محمد بنا ندارد، تاکید کرد که این کشتی‌گیر در اولویت شهرش نبوده است. - اخبار ورزشی -

لقمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه این روزها خیلی‌ها در فضای مجازی برای تیم‌های ملی حاشیه‌سازی می‌کنند، اظهار داشت: پیج‌های اینستاگرامی هر روز یک چیز می‌نویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از یک طرف می‌گویند حبیب اخلاقی با چه سابقه و رزومه‌ای مربی تیم ملی شده و از آن طرف من که به عنوان مربی سازنده با نزدیک به 30-40 کشتی گیر قهرمانی آسیا و جهان در رده‌های سنی مختلف عضو کادرفنی تیم ملی هستم را نمی‌بینند. آنها هیچ متر و معیار مشخصی برای انتقاد ندارند چون بحث شان فقط زدن محمد بناست، وگرنه حبیب اخلاقی قهرمان جهان است، رئیس انستیتو کشتی بوده و دکتر این مملکت است. از نظر اخلاقی هم جزو بهترین‌هاست، اگر اخلاقی در کادرفنی است، از آن طرف من یا بهروز حضرتی‌پور با اینهمه سابقه سازندگی در کشتی کشور هم در تیم ملی هستیم. رسول جزینی هم مربی سنگین وزن‌هاست که سال‌ها تجربه دارد. تجربه مگر چه جور به دست می‌آید؟

وی ادامه داد: متاسفانه هر روز در فضای مجازی توهین می‌کنند، بنا جواب نمی‌دهد الان هم موقع المپیک است و تمام تمرکز بنا روی این مسابقات است. من هم کم مصاحبه می‌کنم اما لازم دانستم برای روشن شدن اذهان عمومی، در خصوص چند نکته صحبت کنم.

این مربی سازنده کشتی خوزستان با اشاره به انتقاد اخیر محسن مدهنی به دلیل نگرفتن سهمیه جام تختی تصریح کرد: بنا در این موضوع واقعا مظلوم واقع شد. اصلا ندادن سهمیه به مدهنی ربطی به محمد بنا ندارد، رئیس هیئت کشتی اندیمشک به هیئت خوزستان نامه نوشته و به ترتیب اولویت نام کشتی‌گیرانی که باید سهمیه بگیرند را ذکر کرده است. در این لیست هیچ اسمی از محسن مدهنی نیست. آقای مدهنی برو یقه هیئت استانت را بگیر، این موضوع چه ربطی به محمد بنا دارد؟ عده‌ای هم می‌خواهند همه جوره محمد بنا را بزنند و در فضای مجازی به این موضوع می‌پردازند. اینها تعداد انگشت شماری هستند که شارژ مالی می‌شوند، هر کدام شان هم 10 پیج فیک دارند که با آن توهین می‌کنند.

رضایی افزود: ما در سالن‌های بی در و پیکر سازندگی کرده‌ایم. روال کار را می‌دانیم. فدراسیون خودش براساس مسابقات برگزار شده، تعدادی سهمیه داد، مدهنی در مسابقاتی که در بندر امام خمینی برگزار شد، در رده پنجم قرار گرفت و سهمیه نگرفت. با این وجود فدراسیون به هیئت‌ها نامه زد و به آنها سهمیه داد. خوزستان 8 سهمیه گرفت اما ما صحبت کردیم که این استان مهد کشتی فرنگی است و سهمیه‌هایش 14 نفر شدند. هیئت خوزستان هم به اندیمشک گفت که اولویت‌هایش را معرفی کند اما محسن مدهنی اولویت اندیمشک نبود.

مربی سازنده پویا دادمرز، رامین طاهری و... با تاکید بر اینکه از فدراسیون کشتی حقوقی نمی‌گیرد، گفت: من نیازی به پول کشتی ندارم، بی مزد و مواجب کار سازندگی می‌کنم. محمد بنا را از صمیم قلب دوست داشتم، چه در کارفنی باشم و چه نباشم، علیه او حرف نزدم. نه تنها علیه بنا، که علیه هیچ سرمربی و کادرفنی صحبت نکرده‌ام. من تنها مربی در تیم ملی آزاد و فرنگی هستم که حقوقی از فدراسیون نمی‌گیرم. رئیس فدراسیون گفت که من حقوقی از کشتی نمی‌گیرم، تو هم که وضعت خوب است، حقوق نگیر. قبول کردم و حتی بابت رفت و برگشت به شهرم هم هزینه می‌کنم. هرجا مسابقه باشد، می‌روم.

پرویز هادی در جام تختی کشتی نمی‌گیرد



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی محسن مدهنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد

بازگشت محمدعلی گرایی به تیم ملی کشتی فرنگی ایران یعنی این که نماینده ایران در مسابقات کشتی فرنگی المپیک 2024 در وزن 77 کیلو مشخص نیست و معلوم نیست از بین امین کاویانی نژاد، محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی، کدام کشتی گیر قرار است در المپیک حضور پیدا کند.

به گزارش طرفداری، برخلاف این ادعا که هر کس سهمیه المپیک گرفت خودش می تواند در المپیک حضور پیدا کند، در برخی اوزان شرایط اعضای تیم ملی کشتی در المپیک پاریس روشن نیست.

اگر فرض بر گرفتن سهمیه باشد، محمدرضا گرایی و حسن یزدانی سال قبل در مسابقات جهانی سهمیه المپیک را دریافت کرده اند اما هر 2 نفر باید در تورنمنت ها به میدان بروند و به خوبی کشتی بگیرند تا به مسابقات المپیک 2024 بروند.

بر این اساس باید گفت در مسابقات المپیک پاریس، فقط 4 نفر قطعا در تیم ملی کشتی ایران هستند: امیرحسین زارع، رحمان عموزاد، امین میرزازاده و هادی ساروی. البته به نظر می رسد حضور نفراتی مثل علیرضا مهمدی در 87 فرنگی و یونس امامی در 74 آزاد و بالاخره حضور امیرعلی آذرپیرا در 97 آزاد هم تقریبا قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان