Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری زنجان از جلوگیری از تعطیلی ۲۱ کارخانه و احیای ۸ واحد تولیدی به همت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خبرداد. حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از جلوگیری از تعطیلی ۲۱ واحد تولیدی و احیای ۸ واحد تولیدی به همت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان زنجان خبر داد و گفت:مشکل سه مجموعه تولیدی شهرستان ابهر با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مورد بررسی و تصمیمات حمایتی بسیار خوبی اتخاذ و رفع موانع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه بازدید از حوزه‌های قضایی شهرستان ابهر گفت: فلسفه حضور در دادگستری ابهر بررسی مشکلات قضایی و اداری و پیگیری مصوبات سفر رییس قوه قضاییه است.
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه با همراهی و همکاری همکاران قضایی و اداری شکل عملی و اجرایی خواهد گرفت افزود: شهرستان ابهر در اجرای برنامه‌های ابلاغی و ارتقاء عملکرد از حوزه‌های قضایی موفق بوده خصوصا در حمایت از تولید، صنعت، اشتغال زندانیان که مورد تأکید رییس قوه قضاییه نیز می‌باشد موفق عمل کرده که جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس شورای قضایی استان زنجان در ادامه از تعامل بسیار خوب و نزدیک دادگستری و دادسرای شهرستان ابهر برای اجرای برنامه‌ها تقدیر کرد و گفت: اجرای دقیق و به موقع برنامه‌های ابلاغی با یکپارچگی مدیران محقق خواهد شد که وجود این امر در حوزه قضایی ابهر بسیار ارزشمند است.
وی در ادامه سفر به شهرستان ابهر با حضور در دفتر امام جمعه ابهر و دیدار با وی که اعضای شورای قضایی استان نیز حضور داشتند ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دستگاه قضایی در حوزه‌های مختلف افزود: دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال با قدرت و جدیت مضاعف از تولید حمایت و مانع زدایی خواهد کرد و این یک تکلیف قانونی و شرعی است .
رئیس دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در دوره تحول قوه قضاییه بیش از ۱۰۰۰ واحد تولیدی احیاء و در استان زنجان ۸ واحد تولیدی که کاملا تعطیل شده بودند با حمایت قضایی به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند و همچنین ۲۱ واحد تولیدی که در آستانه تعطیلی بودند مورد حمایت قرارگرفتند و مانع تعطیلی آن ها شد.
رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در سفر به شهرستان ابهر ضمن آزادی ۱۵ محکوم مالی جرایم غیر عمد، مشکل سه مجموعه تولیدی با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بررسی و تصمیمات حمایتی بسیار خوبی اتخاذ و رفع موانع تولید شد.
وی با بیان اینکه سال ۹۹ علیرغم شرایط کرونایی و محدودیت‌ها ناشی از آن، شاهد افزایش ۲۰ درصدی در ارائه خدمات در دادگستری استان به مردم بودیم که نتیجه این اقدامات کاهش موجودی و ورودی زندان‌ها، استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و رسیدگی به امور زندانیان بود که اثرات بسیار زیادی داشت.
صادقی نیارکی از برنامه‌های دستگاه قضایی حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی مراجعین برشمرد و تأکید کرد:در کنار رسیدگی به مشکلات و پرونده‌های مراجعین احترام و حرمت افراد باید محترم شمرده شود و نباید با لحن تند و توهین آمیز با مردم صحبت کرد.        بیشتر بخوانید:     جذب ۵۰۰ کارگر با حل مشکلات شهرک صنعتی خیام انتهای پیام/ برچسب ها: زنجان واحد تولیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زنجان واحد تولیدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری دادگستری استان ۸ واحد تولیدی شهرستان ابهر استان زنجان قوه قضاییه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی نظری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با اشاره به اعتراضات دانشجویی در جهان علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: آزاداندیشی استادان و دانشجویان سراسر جهان با هر سلایق و هر نوع مذهب و ملیتی علیه رژیم صهیونیستی نشان از حریت و آزادگی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه تضارب آرا و اندیشه‌های فکری موجب پویایی فضای دانشگاهی می‌شود، عنوان کرد: لازمه فضای دانشگاه‌ها، حریت، آزادگی و تضارب آرا است که باید تلاش شود این مؤلفه‌های مهم در فضای دانشگاهی جاری و ساری شود.تک صدایی در جامعه و دانشگاه حتی آن تک صدایی حق هم باشد موجب رکود شده، بازار انحصار و عدم رغیب موجب شکست می‌شود و ایجاد فضا برای تضارب آرا خود موجب پویایی فرهنگی خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی را به لحاظ سرمایه انسانی و دانشجویی با تکثر و تنوع مختلف مهم دانست و افزود: این ویژگی مهم، ویژه دانشگاه آزاد اسلامی بوده که باید در شناسایی توانمندی‌های دانشجویان تلاش بیشتری شود.

نظری اعتبار علمی دانشگاه را یکی از راه‌های جذب دانشجو دانست و بیان کرد: افزایش اعتبار علمی دانشگاه و هویت بخشی علمی دانشجویان موجب افزایش دانشجو خواهد شد و این اولویت را در دانشگاه سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

سیاوش طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز گفت: تلاش کرده و می‌کنیم در همه برنامه‌ها، پیوست‌های فرهنگی در اولویت قرار گیرد و ارتقای رتبه فرهنگی، کسب موفق‌ترین کانون بسیج اساتید این واحد دانشگاهی و فعالیت‌های دیگر نشان از این دارد که در مسیر فرهنگی گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش آنا، در این جلسه از تلاش‌های خانم گلپرور تشکر و قدردانی شد و علی نقیلو به‌عنوان سرپرست جدید دفتر فرهنگ اسلامی واحد ابهر معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند