Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر ضدعفونی مستمر حوزه‌های برگزاری آزمون قبل و بعد از حضور دانش آموزان در روز‌های برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم، گفت : صحت و سلامت دانش آموزان و عوامل اجرایی اولویت اصلی استان برای برگزاری امتحانات است، لذا تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده و در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : حوزه‌های برگزاری آزمون با جمعیت دانش‌آموزی کم تدارک دیده شده و پیش‌بینی دو متر فاصله برای چینش صندلی و رعایت ضوابط ابلاغی برابر دستورالعمل‌های بهداشتی انجام گرفته است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تجربه پارسال استان در برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم، افزود: خانواده‌ها خیالشان از باب سلامت دانش‌آموزان در حوزه‌های برگزاری امتحانات راحت باشد.

یاوری با اشاره به ارزیابی مستمر حوزه‌های امتحانی، افزود: با ارزیابی‌هایی که در یکی دو روز گذشته داشته‌ایم میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی در حد قابل قبولی است، لذا هیچ نگرانی از باب شیوع بیماری کرونا در حوزه‌های امتحانی وجود ندارد.

او با اشاره به در نظر گرفته شدن اتاق ایزوله برای افراد بیمار و مشکوک به کرونا و یا دانش‌آموزان دارای بیماری‌های زمینه‌ای در حوزه‌های برگزاری امتحانات حضوری، گفت: در صورت نیاز، از دانش آموزان مذکور امتحان به صورت جداگانه گرفته می‌شود.

یاوری از خانواده‌ها خواست از هر نوع تجمع در ورودی حوزه‌های آزمون و جلوی مدارس به خصوص در زمان ورود و خروج دانش آموزان صرف نظر کنند تا خدای نکرده سلامت دانش آموزان به خطر نیافتد.

 یاوری گفت: امتحانات نهایی داوطلبان پایه دوازدهمی استان کرمانشاه به صورت همزمان با سراسر کشور با حضور ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در ۱۸۴ حوزه امتحانی از ۲۷ اردیبهشت به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شروع شده و تا ۲۴ خرداد ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش مجازی سال تحصیلی دانش آموزان دستورالعمل های بهداشتی برگزاری امتحانات حضوری حوزه های برگزاری حوزه های امتحانی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز