Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه از تشکیل دو شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این استان خبر داد. خبرگزاری میزان - دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان کرمانشاه، با حضور حمید بهرام زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و جمعی از مسئولین استان، در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهرام زاده با اشاره به اینکه دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری کرمانشاه تشکیل شده است، تاکید کرد: در صورت تخلفات کاندیدا، این امر خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور و سالم و به دور از هر گونه حاشیه سازی هدف اصلی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی است، افزود: پایش و رصد مداوم و مستمر فعالیت کاندیداها، از جمله اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی برنامه‌ریزی مناسب، منسجم و اثربخش برای پیشگیری از جرایم انتخاباتی بوده که به صورت ویژه پیگیری می‌شود، افزود: هدف این است با همت همه اعضای ستاد، یک انتخابات سالم، قانونمند، پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود که قطعاً این حضور تیری بر پیکره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
در ادامه جلسه، اعضای ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان، به بیان نکات مهم و کاربردی در رابطه با اقدامات انجام شده و مرتبط با برگزاری انتخابات سالم و پرشور پرداختند.
ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.           بیشتر بخوانید:    رئیس کل دادگستری استان ایلام بر پیشگیری مبتنی بر مشارکت تاکید کرد انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه انتخابات تخلف شعب ویژه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه انتخابات تخلف شعب ویژه تخلفات انتخاباتی استان کرمانشاه ستاد پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

علی صالحی دادستان تهران با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲