Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:57:53 GMT

آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در آباده

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۶۹۱۴

آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در آباده

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، میثم  ابراهیم زاده دادستان عمومی وانقلاب آباده در جلسه اعضای مجمع عمومی حمایت از زندانیان آباده گفت: با مشارکت خیران درمراسم جشن گلریزان سپاه شهرستان آباده چهارده نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به آعوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

او، با اشاره به اینکه تا به امروز ۴۸۰ نفر زندانی در زندان شهرستان آباده محکوم به حبس است بیان کرد: در در دوره ریاست آیت الله رئیسی در قوه قضائیه تدابیری اندیشیده شده است که ۳۰۰ زندانی به طریق مختلف درکنار خانواده‌های خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم زاده،  تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیر نقدی، خدمات مشاوره‌ای و اشتغالزایی از جمله فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان است که به خانواده زندانیان ارائه می‌شود.

محمد مرادی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان آباده نیز ادامه داد: تهیه بسته‌های معیشتی، لوازم خانگی، اشتغالزایی خانواده زندانیان و  حمایت همه جانبه خیران از دیگر فعالیت‌های این انجمن به شمار می‌رود.

او، افزود: در آمدهای آموزشگاه رانندگی تحت نظارت این انجمن، هزینه حاصله کارگاه‌های خیاطی، هدایای رهبری، کمک خیران و کمک مالی  از دیگر خدمات سازمان حمایت از زندانیان در شهرستان آباده است.

فرشید صفری معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرمانداری آباده با ارزیابی خوب فعالیت‌های این انجمن، اضافه کرد: کمک‌های خیران در برطرف کردن نیازها و مشکلات خانواده زندانیان بسیار موثر بوده است.

شهرستان آباده با ۶۸۰۰ کیلومتر مربع گستردگی در شمال استان فارس و در ۲۷۵ کیلومتری شهر شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جرایم غیر عمد آزادی زندانیان حمایت از زندانیان شهرستان آباده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های اسرای صهیونیست: حمله به رفح، جان اسرا را به خطر می‌اندازد

به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، خانواده های اسرای صهیونیست همچنین اعلام کردند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر، در زمینه دستیابی به توافق آتش بس مانع تراشی می کند. این در حالی است که باید همه موانع بر سر بازگرداندن و آزادی اسرا، برداشته شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،این خانواده ها افزودند: نتانیاهو باید به هیات مذاکره کننده اسرائیل برای دستیابی به توافق تبادل اسرا، اختیارات کامل بدهد اما وی هر بار در زمینه دستیابی به توافق مذکور، مانع ایجاد می کند. از این رو، کابینه جنگی باید همه موانع بر سر آزادی اسرای ما را بردارد.

خانواده های اسرای صهیونیست همچنین تأکید کردند: از مسئولان شنیده ایم که آنچه بین ما و اسرا فاصله انداخته، پایان جنگ است. بنابراین از نتانیاهو و کابینه اش می خواهیم با پایان دادن به این جنگ، زندگی آنها را نجات دهند.

خانواده یک اسیر صهیونیست به نام «یورام میتسجر» نیز در این باره گفت: ما خواستار بازگشت اسرایمان هستیم. همه چیز را متوقف کنید و اسرایمان را زنده بازگردانید.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، تاکنون بارها خواستار خودداری ارتش این رژیم از یورش به رفح شده اند.

آنها ۱۰ روز پیش و به دنبال انتشار ویدئویی از ۲ اسیر صهیونیست تأکید کردند که پس از گذشت ۲۰۰ روز ناکامی ارتش اسرائیل در آزادی اسرا و شکست فشار نظامی بر حماس، وقت آن رسیده است که تل اویو رویکرد خود را تغییر دهد.

آن‌ها خطاب به همه اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفتند: اگر بهای آزادی اسرا، پایان دادن به جنگ است، پس جنگ را متوقف کنید.

خانواده‌های اسرای صهیونیست همچنین هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و رژیم صهیونیستی باید بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها تاکید کردند که کوتاهی کابینه در حق اسرا، جنایت کابینه علیه صهیونیست‌ها است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند.

این امر اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی را در پی داشته است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می کند و اخیرا عملیات نظامی در شهر رفح در نزدیک مرز با مصر را آغاز کرده است.


دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: حمله به رفح، جان اسرا را به خطر می‌اندازد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد