Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام اکبرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: دبیرخانه کشوری در اجرای راهکار 3-23سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، قدام به برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در پایه پایه‌های هفتم و هشتم کرده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس معاونین پرورشی، مربیان امور تربیتی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، برای فراهم کردن ایجاد فضایی شاد و پویا، کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران با تکیه بر کاربرد روش‌های تدریس فعال و موثر، تغییر و ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس رایج و سنتی، ترویج روش­های نوین یاددهی یادگیری از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان برگزاری این جشنواره را اقدامی موثر در راستای فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و یکی از عوامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دانش آموزان و خانواده‌های آنان عنوان کرد.

اکبرزاده عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا، امسال تدریس درس تفکر و سبک زندگی و شرط پذیرش آثار در جشنواره، تدریس به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد اعلام شود و از بین آثار برتر شهرستانی راه یافته به مرحله استانی، پس از داوری تعداد هشت اثر به عنوان آثار برتر تدریس استانی در پایه ‌های هفتم و هشتم به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند که مورد تقدیر استانی قرار گرفتند.

وی به برگزیدگان استانی هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اشاره کرد و گفت: مهاباد محمودی از بانه، فاطمه علوی مقدم و فاطمه احمدزاده از بیجار، سعید مرادی از قروه، سمیرا علیزاده از دیواندره، زمانه رضایی از سقز، سید خبات نینوا از ناحیه یک سنندج و سحر دولتیاری از ناحیه دو سنندج به عنوان نفرات برگزیده استانی این جشنواره معرفی شدند.

وی در پایان از زحمات و تلاش مجدانه خانم سلیمانی سرگروه آموزشی استان، شهرستان‌ها، نواحی و مناطق  تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش کردستان جشنواره الگوهای برتر تدریس تدریس درس تفکر و سبک زندگی برتر تدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه