Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جمعی از کارکنان شرکتی شرکت تولید نیروی برق آذربایجان غربی موضوعی با عنوان "پیگیر مطالبات پرسنل شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان‌غربی باشید " در سامانه فارس من به ثبت رساندند که این نیروهای شرکتی خواهان پیگیری خبرگزاری فارس در خصوص افزایش ناکافی حقوق پرسنل، توقف تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، عدم یکسان‌سازی بین پرسنل، کمترین دریافتی در بین نیروگاه‌های کشور مربوط به شرکت مدیریت تولید برق آذربایجان غربی بودند که طی پیگیری خبرنگار فارس در ارومیه، شرکت تولید نیروی برق آذربایجان غربی در پاسخ به این سوالات، اعلام کرد که تمامی این مشکلات در دست بررسی بوده و جلسه‌ای مشترک به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی عنوان کرد که مستندات لازم توسط شرکت تولید نیروی برق استان و نمایندگان کارکنان شرکتی این شرکت ناکافی بوده و منتظر تکمیل مدارک و مستندات در این زمینه هستیم.

براساس اعلام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در جلسه سه جانبه شرکت برق، کارکنان و اداره کل کار استان، شرایط کارکنان این شرکت از نظر میزان حقوق، مزایا و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی بررسی و به دلیل کافی نبودن مستندات، بررسی موضوع به جلسه دیگر موکول شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی تولید برق برق ارومیه برق آذربایجان غربی شرکت تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همزمان با سراسر کشور  نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با شرکت داوطلبان گروه علوم تجربی در آذربایجان غربی برگزار شد.

در آزمون روز گذشته   ۱۹ هزار نفر در رشته  علوم انسانی ،  ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی وبه همین میزان  در رشته‌های هنر و زبان رقابت کردند.

 

کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار  داوطلب در  آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می شود.

 

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته می شود.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

 

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی