Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدودیت های کرونایی باعث شده است تا تقاضا برای ارائه بسته های اینترنتی برای تبلیغات انتخاباتی داغ شود و در این راستا وزیر ارتباطات از امکان تخصیص بسته اینترنت رایگان برای برگزاری مجازی تجمعات انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، با نزدیک تر شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و محدودیت هایی که شیوع بیماری کرونا برای تبلیغات انتخاباتی و برگزاری نشست ها و تجمع های انتخاباتی ایجاد کرده است بحث استفاده از فضای مجازی در این ایام داغ تر از قبل است و بسیاری هم خواهان حمایت های دولت در این زمینه با ارائه بسته های اینترنتی برای انجام فعالیت های تبلیغاتی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا وزیر کابینه دوازدهم درباره انتشار برخی خبرها مبنی بر ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری، توضیح داد و گفت: در روزهای گذشته پیامک‌های بسیاری مبنی بر اینکه اگر می‌دانستیم به کاندیداها اینترنت رایگان داده می‌شود، نام‌نویسی می‌کردیم برای من ارسال شده است اما باید به این نکته دقت کرد که تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: منظور ارائه بسته امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و.. است که به کاندیدهای تائید صلاحیت‌شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می‌کند تا تمام کاندیداهای تاییدشده شورای نگهبان بتوانند در شیوع کرونا در فضایی عادلانه از ظرفیت‌های کمپین‌های فضای مجازی برای تشریح برنامه‌های خود استفاده کنند.

 

حال در تکمیل اخبار این حوزه وزیر ارتباطات از امکان تخصیص بسته اینترنت رایگان برای برگزاری مجازی تجمعات انتخابات خبر داد.

 

محمدجواد آذری جهرمی در توییتی اعلام کرد: کارگروه‌های ستادملی کرونا معتقدند که بجای برگزاری تجمعات انتخاباتی به شکل سنتی، از تجمعات مجازی استفاده شود.

 

وی افزود: تحقق این امر، به کاربران بسته‌های اینترنت رایگان داده شود. نظر شما چیست؟

 

یادآور می شود: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان دوره ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و دومین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

 

در این دوره به دلیل شرایط همه گیری کرونا، به نظر می‌رسد تبلیغات میدانی و تجمعات انتخاباتی کمتر باشد و فضای مجازی نقش مهمی در تبلیغات بازی خواهد کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری اینترنت انتخابات بسته اینترنت رایگان تجمعات انتخابات ریاست جمهوری ارائه بسته فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   در این دوره  ۳۵ داور از میامی، شاهرود، بیارجمند و گلستان آموزش دیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • برگزاری دوره داوری فوتسال در میامی
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق