Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:10:27 GMT

تحقیقات علیه ترامپ وارد فاز جنایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۸۶۳۸

تحقیقات علیه ترامپ وارد فاز جنایی شد


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، تحقیقات ایالت نیویورک در مورد سازمان ترامپ اکنون جنایی است. رویترز نوشت: تحقیقاتی درباره این که آیا این شرکت برای تأمین وام و به دست آوردن مزایای اقتصادی و مالیاتی، ارزش املاک خود را به دروغ گزارش کرده در جریان است.

دادستان کل نیویورک گفته است که تحقیقات جنایی درباره شرکت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را، فراتر از آنچه در ابتدا یک تحقیق در حوزه حقوق مدنی بود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لتیتیا جیمز در حال بررسی این موضوع است که آیا سازمان ترامپ برای تأمین وام و به دست آوردن مزایای اقتصادی و مالیاتی، ارزش املاک خود را به دروغ گزارش کرده است؟

فابین لوی، سخنگوی دفتر دادستان کل، روز سه شنبه در بیانیه‌ای گفت: «به سازمان ترامپ اطلاع داده‌ایم که تحقیقات ما درباره این سازمان ماهیت کاملاً مدنی ندارد.»

وی افزود: «ما اکنون با همراهی دادستانی منهتن، تحقیقات سازمان ترامپ را با قابلیت جنایی پیش می‌بریم.»

ترامپ گفته است که این تحقیقات انگیزه سیاسی دارد زیرا زیر نظر فردی دموکرات انجام می‌شود.

جیمز در حال بررسی این موضوع است که آیا سازمان ترامپ ارزش برخی از املاک را برای به دست آوردن وام‌های بهتر، بالاتر و یا به عکس برای گرفتن تخفیف در مالیات بر دارایی پایین آورده است.

دادستان منطقه منهتن به صورت مستقل، بیش از دو سال است که در مورد معاملات تجاری قبل از ریاست جمهوری ترامپ تحقیق می‌کند.

پرونده‌های در حال تحقیق درباره «رفتارهای جنایی گسترده و دراز مدت» در سازمان ترامپ،شامل کلاهبرداری مالیاتی و بیمه‌ای و جعل سوابق تجاری است.

این تحقیقات پس از آنکه مایکل کوهن، وکیل و مشاور سابق ترامپ، پول زیادی را پرداخت کرد تا دو زن را قبل از انتخابات ۲۰۱۶ در مورد ادعای آزار جنسی ترامپ ساکت کند کلید خورد.

این تحقیقات با قوت یافتن احتمال نامزدی مجدد ترامپ برای ریاست جمهوری بعدی آمریکا شتاب بیشتری گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه ایالت نیویورک تحقیقات جنایی نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه سازمان ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از غزه، نیرو‌های امدادی در غزه با کمترین امکانات تلاش می‌کنند پیکر شهدا را از زیر آوار خانه‌ها بیرون بکشند...


اظهارات:

نیروهای امدادی

دیگر خبرها

  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین