Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران فوتبال هفت نفره کشورمان برای حضور در اردوی آمادگی، از سی و یکم اردیبهشت ماه وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرینات ورزشکاران در اولین مرحله اردوی آمادگی از شنبه یکم آغاز می‌شود و تا پنجم خرداد ماه در تهران ادامه خواهد داشت.

مهرزاد ارشادی، رضا حاتمی، بهنام آرندی، علیرضا زارع، قاسم غضنفری (فارس)، مسلم مهرابیان، محمدمهدی توسلی (کرمان)، حبیب‌اله حیدری‌مه (زنجان)، امین رضایی، وحید نواب، یاسر رستمی، محمدحسین جان‌زاده (مازندران)، کامران یزدی (قزوین)، میلاد زنده‌بودی، حسن صفری، حسین تیزبر، بابک صفری (بوشهر)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، مهدی بخشی، شهاب رحیمی، مسعود ژولیده، شمس‌الدین شهبازی، احسان معصوم‌زاده، مسعود شکربیگی، ساسان نیلوفری (کرمانشاه)، فردین تورچی (گیلان)، عباس ترابی، محمد مختاری (مرکزی)، سعید فرجی، نوید جهانگرد (تهران)، محمدجواد عظیم‌زاده (خراسان‌رضوی) 32 ملی پوشی هستند که زیر نظر امین اله مانی سرمربی و احمد جانعلی و صادق حسنی مربیان مدعو تیم ملی به تمرین می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حمید شرافتی به عنوان مربی دروازه بانان و سجاد کرمی به عنوان مربی بدنساز مدعو در این اردو حضور دارند.

گفتنی است احمد شکری سرپرستی اردو را برعهده دارد.

لیموچی: با انتقال رشته‌ها، نباید آسیبی به ورزش معلولان وارد شود/ کرونا فرصت مناسبی برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها استشوک بزرگ به ورزش معلولان با تداوم یک پروژه شکست خورده/ قولی که اسبقیان داد و عملی نشد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین ورزش جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود