Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدگلریز برای دریافت دوز اول واکسن کرونا در مرکز بهداشت شمال تهران حاضر شد و هنگام تزریق واکسن کرونا لحظان خوبی را برای کادر بهداشت شمال تهران رقم زد.

خبرگزاری میزان - همانطور که اعلام شد واکسیناسیون هنرمندان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت آغاز شد و هنرمندان زیادی تا این لحظه برای دریافت واکسن در این مرکز حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدگلریز همچنین برای دریافت دوز اول واکسن کرونا در مرکز بهداشت شمال تهران حاضر شد و هنگام تزریق واکسن کرونا لحظان خوبی را برای کادر بهداشت شمال تهران رقم زد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با مرکز بهداشت شمال تهران برای سهولت امر واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت عضو مؤسسه، فرآیند واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت بالای ۷۵ سال که عضو مؤسسه هستند روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت، در محل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت آغاز شده است.

در مورد واکسیناسیون هنرمندان زیر ۷۵ سال نیز طبق اعلام زمانبندی گروه‌های سنی توسط وزارت بهداشت، هماهنگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های مؤسسه: ۸۸۷۳۰۲۹۵ و ۸۸۱۷۹۶۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هنرمندان واکسیناسیون هنرمندان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هنرمندان واکسیناسیون هنرمندان واکسیناسیون هنرمندان بهداشت شمال تهران هنرمندان پیشکسوت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر روستا افزود: این مقدار مواد غذایی غیرقابل‌مصرف با تشدید نظارت‌های امسال توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی توقیف و جمع‌آوری‌شده بودند.

او گفت: این مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف پس از کشف و جمع‌آوری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به بازدیدهای مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان بادقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی مواد غذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب هم چنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و غیره در سطح شهرستان، گفت: از عموم مردم خواهشمندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

 

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد