Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@11:41:54 GMT

اخاذی به اسم نماینده مشهد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۹۴۹۷

اخاذی به اسم نماینده مشهد


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و در تذکری شفاهی خطاب به هیئت رئیسه گفت: شش تا هفت ماه است یک نفر به اسم پژمانفر به اداره‌ راه و نهادهای دیگر زنگ می‌زند و به نام من اخاذی می‌کند. به دستگاه‌های امنیتی، حراست مجلس و واجا اطلاع داده‌ام اما رسیدگی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد آبروی ما را می‌برد، به این موضوع رسیدگی کنید.

وی در ادامه اظهار کرد: درباره طرح بانکداری بحث‌های غیر متعارفی پیش آمد. دیروز حدود چهار ساعت موافقان و مخالفان این طرح اظهارنظرهایشان را در نشست کمیسیون تخصصی پارلمان بیان کردند. ما هم در کمیسیون اصل نود در راستای رسیدگی به طرز کار آن وارد موضوع شدیم و به مخالفان طرح دو هفته فرصت دادیم تا نظرشان را اعلام کنند.

این نماینده اضافه کرد که نشست‌های منظمی هم پیش بینی کردیم تا صاحب نظرها با کمیسیون اقتصادی و دکتر بحرینی گفت‌وگو داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مشهد حراست مجلس نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 انتخابات 1400 غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد