Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@03:21:48 GMT

اقتصاد انگليس در معرض نزول شبه ايتاليايي

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۹۶۸۳

خبرگزاری آریا- خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت و همه گیری کووید 19 موجب می‌شود در دهه آینده، اقتصاد این کشور مانند اقتصاد ایتالیا سیر نزولی پیدا کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، اندیشکده "بنیاد قطعنامه" در انگلیس هشدار داد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، موسوم به برگزیت (Brexit) و همه گیری کووید 19 موجب می‌شود در دهه آینده، اقتصاد این کشور مانند اقتصاد ایتالیا سیر نزولی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه ایندیپندنت به نقل از اندیشکده "بنیاد قطعنامه" نوشت در 10 سال آینده، اقتصاد انگلیس به جای این که بیش‌تر به اقتصاد‌های برتر اروپا، از جمله آلمان شبیه شود، به اقتصاد‌های ضعیف اروپا همچون ایتالیا شبیه می‌شود مگر این که اقتصاد انگلیس، از پس چالش‌های پیش رو، بر آید.
در گزارش این اندیشکده انگلیسی آمده است اگر در دهه 2020 نیز اقتصاد انگلیس، باز هم در مقایسه با اقتصاد کشور‌هایی همچون آلمان، ضعیف عمل کند، در پایان دهه جاری، نسبت تولید ناخالص داخلی به شمار جمعیت، بیش‌تر به اقتصاد ایتالیا شبیه خواهد بود و نه اقتصاد قدرتمندی همچون آلمان.
ایندیپندنت به نقل از کلیو کودری (Clive Cowdrey)، بنیانگذار اندیشکده "بنیاد قطعنامه" نوشت نتایج ضعیف اقتصاد انگلیس در تولید محصولات، کاهش کیفیت زندگی و نابرابری فراوان، نشانگر چالش‌های پیش روی اقتصاد این کشور است.
به نوشته ایندیپندنت، لرد فراست (Frost)، گفتگو کننده ارشد پیشن دولت انگلیس درباره برگزیت گفته است اگر بحران میان انگلیس و اتحادیه اروپا بر سر مرز در ایرلند شمالی، اگر تا ماه ژوئیه رفع نشود، "تنشی" ایجاد خواهد شد. این روزنامه نوشت در ماه ژوئیه، قرار است راهپیمایی سالانه پروتستان‌ها در ایرلند شمالی برگزار شود که به صورت سنتی، موجب خشم کاتولیک‌های این منطقه می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انگلیس اقتصاد انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • حضور ویرانگرِ آمریکا | افغانستان
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • دانشگاه بوعلی سینای همدان، میزبان رویداد دانشگاهی نزدیک قله ایم