Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مناطق زلزله‌زده خراسان شمالی از استقرار تیم محب و اورژانس اجتماعی در ساعات اولیه حادثه خبر داد.

محمدرضا کاظم‌زاده نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ساعت ۳:۳۴ دقیقه بامداد روز دوشنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۵ ریشتر در ۳۱ روستا در شهرستان جاجرم و ۱۶ روستا در شهرستان گرمه آسیب بر جای گذاشت، افزود: بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکونی در دو شهرستان گرمه و جاجرم ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند که ۱۲۱ واحد در این شهرستان‌ها کاملا تخریب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: در بازدید از روستاهای شهرستان گرمه و جاجرم برآوردهای اولیه از خسارات وارده به این مناطق در حال انجام است، بطوری که تاکنون در شهرستان گرمه ۴۵ خانوار و در شهرستان جاجرم ۷۰ خانوار دچار آسیب شدند لذا بهزیستی در ساعات اولیه ۸ تیم محب را در شهرستان‌های زلزله‌زده مستقر کرده و هم‌اکنون بازدید از منازل مددجویان در دست اقدام است.

 یادآوری می‌شود، شهرستان گرمه ۸۰۰ نفر و در شهرستان جاجرم ۱۳۰۰ نفر تحت پوشش بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان گرمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

روح‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: اخذ ماده ۲۳ برای احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی دو هزار نفری شهر فرخشهر و استقرار ادارات با توجه به تفکیک این شهرستان از شهرستان شهرکرد باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه محور فرخشهر به کیار، مشکلاتی را برای اهالی به همراه دارد، افزود: اجرای چهارخطه این جاده آغاز شد، اما سرعت پیشرفت پروژه کم شده است که انتظار می‌رود موانع مرتفع و محور فرخشهر به کیار هرچه سریع‌تر تکمیل شود، همچنین اصلاح راه‌های روستایی و نقاط حادثه‌خیز باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان فرخشهر در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به نوسازی ساختمان مرکز بهداشت شماره دو شهر فرخشهر و روستای دستگرد امامزاده تصریح کرد: وضعیت مراکز بهداشت و درمان شهرستان فرخشهر بسیار تأسف‌بار و ساختمان‌های مراکز بسیار فرسوده است.

عباسی خاطرنشان کرد: تعهدات خیران در احداث مرکز بهداشت روستای دستگرد امامزاده انجام اما هنوز اقدامی از سوی مرکز بهداشت صورت نگرفته است.

کد خبر 751338

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • ۴ سال سرنوشت کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است