Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ؛ بعد از اتفاقات و حواشی بوجود آمده در دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر و اعتراض دو تیم به نحوه قضاوت داوران اتفاقاتی نیز در حاشیه این دیدار رخ داد.

متاسفانه در جریان این مسابقه اعضای کادر تدارکات تیم فوتبال سایپا تحت تأثیر جو و حواشی بوجود آمده، برخورد نامناسبی با خبرنگاران انجام دادند که آن اتفاق ناخوشایند نه در شأن اهالی رسانه بود و نه در شأن باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این حادثه تلخ گزارشی از این موضوع به دست باشگاه سایپا رسید و افراد خاطی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفتند و قرار شده است برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقات تلخی برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره جایگاه ویژه‌ای در بین مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا داشته‌اند و خواهند داشت. حفظ حرمت و جایگاه اهالی رسانه همواره از اهمیت بالایی در بین مسئولان باشگاه سایپا برخوردار بوده و در تمام این سال‌ها تلاش شده نهایت همکاری و احترام متقابل بین طرفین برقرار باشد.

باشگاه سایپا این اقدام خارج از عرف برخی از اعضای تیم فوتبال را که بدون شک از روی ناآگاهی و ناخواسته و شاید تحت تأثیر جو روانی سنگین مسابقه و ناشی از رفتار غیر مرسوم تیم داوری بوده، محکوم می‌کند و علی‌رغم تمام بی‌مهریی‌هایی که به باشگاه سایپا وارد شده، این باشگاه رفتار خارج از عرف را تایید نمی کند و بدون شک با آن دسته از اعضای تیم سایپا که رفتار ناشایست داشته اند، برخوردی قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام /

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند