Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@21:53:00 GMT

افزایش سهمیه آب باغستان سنتی قزوین

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۳۲۱

افزایش سهمیه آب باغستان سنتی قزوین

به گزارش  جام جم آنلاین قزوین، محمد کریم کاظم پور مدیرعامل سازمان باغستان سنتی شهرداری قزوین گفت: میزان آب تخصیص یافته به باغستان سنتی در چارچوب سهمیه‌های مصوب قانونی افزایش یافت.

کاظم پور افزود:در حالی که این روز‌ها باغستان سنتی با مشکل کم آبی دست و پنجه نرم می‌کند و باغداران باغات سنتی برای حفظ درختان و این سرمایه باارزش ملی متحمل زحمات زیادی هستند، این تصمیم می‌تواند انگیزه بیشتری برای حفاظت و نگهداری از باغستان سنتی در در وجود مالکین و باغداران باغات سنتی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: دو سوم هزینه آب تخصیص یافته به باغستان به منظور حمایت از اقتصاد باغداران با مساعدت شورای شهر و شهرداری قزوین توسط سازمان باغستان پرداخت شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: باغستان سنتی آب آب باغستان سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین