Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:55:58 GMT

وضعیت جوی قزوین تا آخرین روز اردیبهشت پایدار است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۵۶۴۱۶

وضعیت جوی قزوین تا آخرین روز اردیبهشت پایدار است

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی تا پایان هفته وضعیت جوی پایدار است و تغییرات دمایی نداریم.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی تا پایان هفته وضعیت جوی پایدار است و تغییرات دمایی نداریم و وزش بادها غالباً ملایم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در خنک‌ترین ساعات آبیک با ۱۰ درجه سلسیوس و در گرم‌ترین ساعات رازمیان با ۳۷ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند؛ دمای شهر قزوین نیز بین ۱۳ و ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي قزوين پیش بینی وضع هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان

هواشناسی به کشاورزان هشدار داد.   سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.   بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.   آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت