Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:22:14 GMT

گفتند در هر شرایطی باید نقش شهید شهریاری را بازی کنی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۶۴۶

گفتند در هر شرایطی باید نقش شهید شهریاری را بازی کنی

کاوه خداشناس درباره تجربه ایفای نقش «شهید شهریاری» اظهار کرد: ایفای نقش شهید شهریاری برایم دشوار بود، ولی کارگردان و تهیه‌کننده سریال «صبح آخرین روز» گفتند که تحت هر شرایطی باید این نقش را بازی کنی.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، کاوه خداشناس که ایفای نقش شهید شهریاری را در سریال «صبح آخرین روز» برعهده گرفته است، در این زمینه اظهار کرد: بازی در نقش شهید شهریاری، دانشمند بزرگ هسته‌ای کشورمان یکی از افتخارات کارنامه هنری من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدای امر، نقش‌آفرینی در نقش این شخصیت برایم دشوار بود و حتی از تهیه‌کننده و کارگردان اثر خواستم نقش دیگری به من بدهند، ولی جواب آنها فقط یک لبخند و یک جمله بود؛ «تحت هر شرایطی باید این نقش را بازی کنی».

این بازیگر با بیان اینکه «لحظات بسیار خوبی را هنگام نقش‌آفرینی به جای شهید شهریاری تجربه کرده‌ام»، گفت: انرژی مثبت زیادی از سوی دوستان و به‌ویژه خانواده این شهید بزرگوار گرفتم و اگر همراهی آنها نبود، شاید کار به این خوبی و  با این باورپذیری تولید نمی‌شد.

او با بیان اینکه «هر روز این پروژه برایم دلپذیر و مملو از خاطرات شیرین است»، ادامه داد: برای ایفای نقش شهید شهریاری دیدارهای متعدد و مفصلی با خانواده شهید و همکاران او در سازمان انرژی اتمی، دانشگاه شهید بهشتی و حتی برخی شاگردانشان داشتم؛ چون برایم مهم بود که با رفتار و شخصیت او آشنایی بیشتر پیدا و از این مسئله در شخصیت‌پردازی بهتر استفاده کنم. به همین دلیل از این کار ساده نگذشتم و به ریزترین مسائل از جمله تکه کلام‌های این شهید حتی در منزل توجه داشتم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال صبح آخرین روز شهید شهریاری نقش شهید شهریاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند