Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: برخورداری یکسان نامزدهای ریاست جمهوری از امکانات عمومی یک الزام قانونی و مورد تأکید وزارت کشور است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، نخستین جلسه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما و موسوی دبیر هیئت اجرایی مرکزی در محل وزارت کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور در این جلسه با اشاره به مفاد قانون انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این کمیسیون به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای ریاست‌جمهوری از امکانات دولتی تشکیل و زیر نظر هیئت اجرایی مرکزی انتخابات فعالیت می‌نماید.

وی ادامه داد: نامزدهای ریاست‌جمهوری که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تأیید و اسامی آنها از طرف وزارت کشور اعلام می‌ شود، هر یک حق‌دارند به‌طور مساوی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای معرفی و ارائه برنامه‌های خود استفاده نمایند و ‌ترتیب و تنظیم برنامه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از طریق صدا و سیما بر عهده این کمیسیون خواهد بود.

رحمانی فضلی یادآوری کرد: فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری از تاریخ اعلام اسامی آنان به وسیله وزارت کشور رسماً آغاز و تا 24 ساعت قبل از شروع‌اخذ رأی خاتمه می‌پذیرد.

رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: داوطلبان ریاست‌جمهوری و طرفداران آن‌ها، به هیچ‌وجه مجاز به هتک حرمت و حیثیت سایر نامزدها نیستند و در صورت تخلف، برابر مقررات مجازات خواهند شد.

رحمانی فضلی همچنین با احصاء اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات ریاست‌جمهوری بر اساس ماده 63 قانون انتخابات ریاست‌جمهوری شامل؛ دادستان کل کشور، وزیر کشور، مدیر عامل صدا و سیما، دبیر هیأت اجرائی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری و نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما، بر حضور مؤثر اعضا در جلسات کمیسیون تأکید کرد و گفت: نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما پس از معرفی از سوی شورا در جلسات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 عبدالرضا رحمانی فضلی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 نامزدهای ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری رحمانی فضلی وزارت کشور صدا و سیما وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس