Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@13:52:51 GMT

محوریت برنامه‌های سوم خرداد خدمت‌رسانی به مناطق محروم است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۱۰۹

محوریت برنامه‌های سوم خرداد خدمت‌رسانی به مناطق محروم است

کریمی گفت: به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوم خردادماه محوریت برنامه‌های سوم خرداد خدمت‌رسانی به مناطق محروم است که در قالب گروه‌های جهادی و نهضت کمک مؤمنانه رقم می‌خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا کریمی فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی گفت: سالروز عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادی خرمشهر عزیز شد یکی از مقاطع مهم در دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس نماد تعهد ملت ایران به ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام(ره) است و عملیات بیت‌المقدس موجب سربلندی و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی و ملت ایران شد.

وی ادامه داد: مهمترین درس عملیات دفاع مقدس ولایت مداری است که رزمندگان در این عملیات با توجه به تکلیفی که داشتند با تکیه بر اراده الهی پیروز شدند.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: شکست دشمنان در عملیات بیت المقدس باید درس بزرگی برای آنها باشد و پیروزی رزمندگان در این عملیات نشان داد ملتی که روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری دارد همواره پیروز و سربلند و شکست‌ناپذیر است.

وی افزود: در راستای گرامیداشت عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزادی خرمشهر عزیز تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله همچون سال‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته که با مشارکت سایر نیروهای مسلح در استان برگزار خواهند شد.

کریمی اظهار کرد: به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام سوم خردادماه محوریت برنامه‌های سوم خرداد خدمت‌رسانی به مناطق محروم است که در قالب گروه‌های جهادی و نهضت کمک مؤمنانه رقم می‌خورد.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: همچنین برگزاری نشست‌های بصیرتی با حضور فرماندهان دفاع مقدس و با محوریت عملیات بیت‌المقدس در فضای باز برای کارکنان و خانواده‌های آنها از دیگر برنامه‌های مهم است.

وی با تأکید بر اینکه همه پیشرفت‌ها و جایگاه مقتدر نظام اسلامی برگرفته از شهدای انقلاب در همه عرصه‌ها و خصوصاً شهدای مقاومت است افزود: لذا امروز تکلیف و وظیفه سنگینی در قبال ادامه مسیر این عزیزان داریم و باید با همه توان برای گرامیداشت یاد و خاطر آنها درصحنه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله در کنار سایر مأموریت‌های دفاعی و امنیتی در راستای گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت برنامه‌ریزی‌های جدی انجام داده و امیدواریم در سال جاری شاهد یک جهش محتوایی در این راستا باشیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: عملیات بیت المقدس استان مرکزی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است