Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای حل اختلاف استان تهران از ایجاد ۵۵ شعبه ویژه صلح و سازش از سال ۹۸ در دادسرا‌های تهران خبر داد و گفت: همچنین ۳۲ شعبه ویژه صلح و سازش ویژه اصناف در تهران افتتاح شده است.

خبرگزاری میزان - آیین افتتاح شعبه ۲۶۳۶ انجمن صنفی دفاتر شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران امروز با حضور غلامرضا مهدوی رییس شورای حل استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه امسال به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است اظهار داشت: این موضوع نشان از نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به تولید و حمایت از مسایل مرتبط به تولید دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سال ۹۸بخشنامه‌ای از سوی رییس قوه قضاییه صادر شد که در آن بر شعبات ویژه صلح و سازش در دادسر‌ها و محاکم و اصناف تاکید شده بود ادامه داد: بر همین اساس اقدامات مهمی در این حوزه برای تشکیل شعب ویژه صلح و سازش انجام شده است.

رییس شورای حل اختلاف استان تهران در ادامه از ایجاد ۵۵ شعبه ویژه صلح و سازش از سال ۹۸در دادسرا‌های تهران خبر داد و گفت: همچنین ۳۲ شعبه ویژه صلح و سازش ویژه اصناف در تهران افتتاح شده است.

مهدوی با اشاره به اینکه شکایتی از شعب ویژه اتحادیه‌ها صنفی وجود ندارد افزود: این موضوع نشان می‌دهد که شعب ویژه اتحادیه اصناف کارکرد مناسبی داشته اند. همچنین قوه قضاییه آمادگی دارد تا شعب ویژه اصناف به درخواست خودشان را ایجاد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدوی رئیس شورای حل اختلاف تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدوی رئیس شورای حل اختلاف تهران شعبه ویژه صلح و سازش شعب ویژه شورای حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جابر جهان بین افزود: عوامل برگزاری انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی برای برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده هستند و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه زمان قانونی تبلیغات دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد گفت: نامزد‌ها و هواداران باید با رعایت قانون در نوع تبلیغ و رعایت زمان قانونیِ آن، احترام به مردم و اخلاق مداری را مد نظر قرار دهند. در استان اردبیل، انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ فقط در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز به دلیل کسب نشدن حدنصاب ۲۰ درصد آرا از طرف هیچ کدام از رقبای حاضر، به دور دوم کشیده شد. مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مرحله دوم مجلس در شیراز و زرقان
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • فیلم/۴ هزار شعبه اخذ رای تمام الکترونیک در تهران
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران