Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول قوه قضائیه گفت: تقاضا می‌کنیم نامزدهای انتخاباتی این اخلاق را رعایت کنند و از همه قوانین اسلامی پیروی کنند و از رفتارهای غیراخلاقی اجتناب کنند ولی اگر رعایت نشود و برخلاف قانون عمل کنند صراحتا و بدون اغماض برخورد خواهیم‌کرد.

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگ کشورمان است که در سایه خون پاک شهدای والامقام، تلاش مسئولان امنیتی قضایی و انتظامی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که توفیق خدمت در زیر چتر ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری نعمتی بزرگ برای ما است، ادامه داد: از این که در استان اردبیل وحدت، همراهی و همدلی مردم و مسئولان را می‌بینیم و می‌شنویم بسیار خوشحالیم.

محسنی‌اژه‌ای ضمن اشاره به مثل معروف صد حیف که این رفت و صد شکر که آن آمد، افزود: عتباتی در طول مدت فعالیت دو ساله خود تلاش وافری در جهت ایجاد امنیت و آرامش را در استان اردبیل داشت که این توفیقات با همدلی و همکاری بوجود آمد.

وی همچنین با تشکر از پذیرش مسئولیت جناب کثیرلو گفت: در این شرایط پذیرفتن مسئولیت آسان نیست زیرا با پذیرفتن این مسئولیت رسالت خطیر و حساسی بر عهده تک تک مسئولان است.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه دو چیز لازمه توفیقات روزافزون است، بیان کرد: مبارزه مستمر و دائم با شیطان دروزن و نفس، دوم بعداز اتکا به خدا همکاری و‌ همدلی از منیات و اصول این مجموعه است.

وی با بیان اینکه امروز تلاش و کوشش  و مجاهدت از راهکارهای رسیدن به سعادت‌هاست، گفت: اگر در این زمینه‌ها کوتاهی بکنیم به موفقیت نخواهیم رسید.

اژه‌ای با اشاره به ایام انتخابات گفت: ایام انتخابات آنقدر مهم است که دشمن تمام تلاش خود را در گذشته و امروز نیز به کار بسته است تا شرکت و حضور مردم در این حماسه کمرنگ شود، اما به این واقف است که مردم ایران فهیم هستند و مانند هرسال در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

وی اظهار کرد: انتخابات ما مانند انتخابات انگلیس و آمریکا نیست و کاندیدها نباید اخلاق اسلامی را در این زمینه از یاد ببرند.

اژه‌ای بیان کرد: امیدواریم تمامی نامزدها چه شورا و چه ریاست حمهوری تمامی اخلاقات اسلامی را رعایت کنند، و اگر رعایت نکنند، تکلیف همه اعضا و دستگاهای اجرایی را مضاعف خواهند کرد.

وی گفت: تقاضا می‌کنیم نامزدهای انتخاباتی این اخلاق را رعایت کنند و از همه قوانین اسلامی پیروی کنند و از رفتارهای غیراخلاقی اجتناب کنند ولی اگر رعایت نشود و برخلاف قانون عمل کنند صراحتا و بدون اغماض برخورد خواهیم‌کرد.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد امنیت کشور و آرامش مردم به هم بخورد، گفت: متخلفان فکر نکنند چون ایام انتخابات است اجازه تخطی از قانون به آنان داده خواهد شد./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رعایت کنند اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل نیکوکار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند