Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@16:30:15 GMT

انهدام باند سارقان با شلیک پلیس در نارمک

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۶۰۹

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از انهدام باند سارقان لوازم داخل خودرو و مغازه در نارمک و دستگیری ۲ مرد و یک زن خبر داد و گفت: متهمان پس از سرقت لوازم داخل خودروی آمبولانس شناسایی و دستگیر شدند. خبرگزاری میزان- صادق ضرونی اظهار داشت: روز گذشته به دنبال یک فقره سرقت محتویات یک دستگاه خودرو آمبولانس در محله نارمک رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اقدامات تخصصی و بررسی‌های فنی پلیس آغاز شد و ماموران پی بردند که ۲ مرد و یک زن محتویات یک دستگاه آمبولانس را در محله نارمک مورد سرقت قرار دادند.
رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک در ادامه گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی روز گذشته واحد‌های عملیاتی کلانتری در محله نارمک فعال بودند که در ساعت ۵ بعد از ظهر گشت انتظامی کلانتری به یک دستگاه خودرو پاجرو مشکوک شدند و سارقان را شناسایی کردند.
وی افزود: سارقان با مشاهده پلیس جهت فرار از چنگال قانون با پرتاب کردن کپسول اکسیژن سرقتی به ماموران حمله کردند که در نهایت با شلیک پلیس به لاستیک‌های خودرو پاجرو در تعقیب و گریز پلیسی یکی از سارقان دستگیر و ۲ متهم دیگر متواری می‌شوند.   بیشتر بخوانید: کلاهبرداری ۴۵ میلیاردی با همدستی کارمند دفترخانه‌ای در تهران
ضرونی خاطر نشان کرد: خانم بازداشت شده در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به جرم خود اعتراف و ماموران کلانتری سریعا با شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری ۲ سارق متواری در مخفیگاهشان شدند.
ضرونی ادامه داد: ۲ سارق دیگر در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به جرم خود اقرار و به چند فقره سرقت از خودرو و مغازه‌های لباس فروشی در نارمک و نظام آباد اعتراف کردند.
رئیس کلانتری نارمک در پایان گفت: پرونده متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی اراذل و اوباش در امر سرقت‌های خشن و تهیه و توزیع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و دیگر شهرستان‌های مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس، ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلی این پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسایی کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اقدامات فنی، اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان از هماهنگی قضائی در این خصوص خبر داد و گفت: ماموران امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگیری هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه ۴ قبضه قمه و مقادیری قابل توجهی موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری