Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه ارومیه گفت:کالاهای مرتبط با حوزه حجاب و عفاف یکی از کالاهای گران قیمت محسوب می‌شوند و ایران یکی از بزرگترین واردکنندگان پارچه‌ مشکی است بنابراین کشور توان تولید پارچه مشکی با قیمت ارزان را دارد اما عده ای اجازه آن را نمی دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در نشست صمیمی و پرسش و پاسخ دانشجویان بسیجی اظهار داشت: علما و مردم ایران موضع بسیار صریحی نسبت به مسئله‌ فلسطین دارند و در سایر کشورهای اسلامی و غیراسلامی مردم به صورت خودجوش در میدان‌ها حاضر شدند و نسبت به اقدامات ضد بشریت و تروریستی رژیم صهیونسیتی اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سیاست کشورمان نسبت به مسئله فلسطین بسیار روشن است و به همین دلیل است که موضع‌های مسئولان به خوبی دیده نمی‌شود.

قریشی گفت: در سایر کشورهای اسلامی و غیراسلامی گاهی حاکمیت موضع متفاوتی نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی دارند به همین دلیل مردم به صورت خود جوش در میدان‌ها تجمع کرده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در حوزه های علمیه نیز در راستای محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه تجمع‌هایی تشکیل می‌شود که نسبت به سال های اخیر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه اقدمات زیادی در حوزه عفاف و حجاب صورت گرفته است، گفت: مسئله‌ حجاب و عفاف یک موضوع بسیار مهم نظام اسلامی است و بنده بر این معتقد هستم که کارهای زیادی در حوزه عفاف و حجاب در آذربایجان غربی صورت گرفته است.

امام جمعه ارومیه افزود: در حوزه حجاب و عفاف قانون‌های بسیاری وجود دارد که متأسفانه این قوانین اجرا نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی بیان کرد: کالاهای مرتبط با حوزه حجاب و عفاف یکی از کالاهای گران قیمت محسوب می‌شوند و ایران یکی از بزرگترین واردکنندگان پارچه‌ی مشکی است بنابراین کشور ما توان تولید پارچه مشکی با قیمت ارزان را دارد اما عده ای اجازه این را نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت: قانون‌های مصوب در حوزه عفاف و حجاب باید اجرا شود و دولت باید نگاهی مضاعف نسبت به این مسئله داشته باشد.

متأسفانه از ظرفیت مجلس به درستی استفاده نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: متأسفانه از ظرفیت مجلس به درستی استفاده نمی‌شود و اکنون موضوع جمهوریت را باید مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی کند و نباید فراموش کرد که مجلس ماهیت نظارتی نسبت به مسائل مختلف را دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار بر این بود که شورای شهر بر شهردار نظارت داشته باشد بنابراین اعضای شورای شهر ارومیه در دیدار با بنده اعلام کردند که در این حوزه کارنامه موفقی نداشته اند.

بومی‌سازی چادر مشکی در ایران| احداث بزرگ‌ترین کارخانه چادر مشکی در قم/ جلوگیری از خروج میلیاردها ارزروایت مهشید جوادی از بازخوردهای "بچه‌مهندس 4" / نخبگی و رفتار متعادل مرضیه مبلّغ چادر شد/ بارها به من پیام دادند می‌خواهیم چادری شویم

قریشی افزود: تا زمانی که پرونده متخلفین از سوی قوه قضائیه شفاف‌سازی نشده باشد انسان نمی‌تواند نسبت به آن موضع‌گیری و قضاوت کند.

وی بیان کرد: بنده بر این باور هستم که مطالبه‌گری حق مسلم مردم است و تا جایی که مطالبه‌ها بصورت منطقی و صحیح باشد حمایت خواهم کرد، بنابراین عده ای که در موضوع مطالبه‌گری کارهای غیرمنطقی، غیرقانونی و غیرشرعی انجام می‌دهند مخالف هستم.

قریشی در ادامه بیان کرد: حوزه‌های علمیه‌ آذر بایجان‌غربی در حوزه‌ی آموزش در رتبه ششم کشوری قرار دارد که بسیار مطلوب و قابل پسند است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خطاب به دانشجویان گفت: کتاب‌های شهید مطهری و آیت الله مصباح را مورد مطالعه قرار بدهید چرا که عده‌ای می‌خواهند مشکلات به وجود آمده در جامعه را به مقام معظم رهبری نسبت دهند.

گفتمان "نه به دانشگاه سکولار" اولین بار در سطح کشور در آذربایجان‌غربی آغاز شد

در ادامه مراسم سید محمود صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی گفت: در مجموعه ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی به بر حسب آسیب شناسی که صورت گرفته با سه محور مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و پاسداری غیر محافظه کارانه از ارزش‌های انقلاب اسلامی، سعی شده است بسیج دانشجویی به تراز انقلاب اسلامی نزدیک تر شود.

صفری با اشاره به این که در اثر شیوع ویروس کرونا دانشگاه‌ها از لحاظ فیزیکی تعطیل شده اند خاطر نشان کرد: اجرای بسیاری از ایده‌ها، طرح‌ها و کارهای جنبشی و تشکیلاتی مجموعه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی به صورت بالقوه از بین رفته اما با وجود اینکه روحیه بسیجی در این مجموعه نهفته است، تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کرده‌ و مجموعه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی نه تنها دچار رکود و وقفه نشده بلکه به بهترین شکل تجدید قوا کرده و مسیری را با منویات رهبر معظم انقلاب و بیانه گام دوم انقلاب اسلامی به بهترین شکل طی می‌کند.

وی افزود: دانشجویان بسیجی آذربایجان‌غربی با وجود تمام شرایط و محدودیت ها کرونایی اجازه ندادند کوچکترین خدشه‌ای به امورات بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی وارد شود تا علم جوانان حزب الهی همچنان برافراشته باقی بماند.

صفری ادامه داد: متأسفانه به سبب کم توجهی روسا و مسئولان فرهنگی، دانشگاه رنگ و بویی سکولار گرفته است؛ بنابراین گفتمان "نه به دانشگاه سکولار" اولین بار درسطح کشور توسط ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی آغاز و به دنبال آن نشست ها و هم اندیشی‌های بسیار خوبی در سطح کشور برگزار شد.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بسیج دانشجویی آذربایجان غربی حجاب و عفاف عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی گفت: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نقی کریمی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تشکر از حمایت‌های ویژه از مدیریت شهری در مواقع مختلف که قابل توجه است، اظهار کرد: من چهار سال در دوره اول شورا شهردار ارومیه بودم، در آن زمان به ندرت جلسات کمیسیون ماده ۵ تشکیل می‌شد اما با مدیریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری این کمیسیون در سال ۱۴۰۲ و در جهت رفع موانع و مشکلات شهری بیش از ۱۷ جلسه برگزار کرده که واقعاً قابل توجه بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد و این نشان از حمایت و نگاه ویژه مقام عالی استان به موضوع مدیریت شهری است.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر توان بالایی برای کمک به مأموریت دولت دارند، گفت: امروز در تهران نگاه‌ها به شوراهای شهر نگاه تمرکزگرایی است تا تمرکز زدایی و از این رو از شخص استاندار آذربایجان‌غربی انتظار می‌رود تا پیگیر این موضوع و پیاده‌سازی آن در استان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شوراهای اسلامی به نحو احسن در تمام زمینه‌ها استفاده کرد، یادآور شد: موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است و اگر وظایف اصلی آنها در پارلمان محلی به درستی انجام شود، می‌توانند کمک حال خوبی برای دولت باشند.

کد خبر 748634

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید ملی و اقتصاد ایران اسلامی هستند
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی