Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نقش دستگاه های حوزه وزارت متبوع را در امید آفرینی و تحقق شعار محوری سال، بی بدیل خواند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان، "ارسلان غمگین" در حاشیه دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان و در سال 1400 ،با حضور "علیرضا ورناصری" نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی، "سیدنوراله حسن زاده" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران عضو این شورا برگزار شد، به نقش مؤثر دستگاه های حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار محوری سال اشاره کرد و گفت: باید در سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" با خلاقیت، ایده پردازی و امیدآفرینی برای شکوفایی و پیشرفت استان با اهتمام بیشتری گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نام گذاری سال 1400 به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" از سوی مقام عظمای ولایت را هوشمندانه و مدبرانه توصیف کرد و افزود: خوزستان به لحاظ دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های مهم در کشور و منطقه، همچون دسترسی به آبهای آزاد، وجود بنادر بین المللی، راه آهن و فرودگاه و پتروشیمی، و همچنین منابع عظیم خدادادی در بخش های مختلف کشاورزی، خدمات، صنعت نفت و انرژی، ترانزیت و تجارت می تواند در تحقق منویات مقام معظم رهبری نقش آفرینی کند.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان دعوت کرد همانند گذشته با رویکرد مثبت نسبت به حل مسائل و مشکلات مردم، کمک و خدمت صادقانه به آنها و رفع موانع و بروکراسی های اداری بر مبنای قانون، از هیچ کوششی دریغ نکنند.
رییس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های اجرایی حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان تاکید کرد: ما خدمتگزار مردمی هستیم که دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند. مردمی که در سخت ترین شرایط اقتصادی همچنان پای آرمان های خود مانده و خواهند ایستاد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که، می بایست نظارت دقیق و موثری روی پایداری مشاغل صورت گیرد و واحدهای مشکل دار به صورت جدی رصد شوند، افزود: اگر می خواهیم شعار سال تحقق یابد، لازمه آن رفع مشکل واحدهای مشکل دار، اشتغال پایدار و راه اندازی واحدهای جدید است.
غمگین یاد آور شد: باید تعامل خوب و سازنده ای میان مدیران این شورا برقرار شود و خروجی جلسات منتج به نتیجه های مثبت شود تا مردم بتوانند خروجی مثبت تصمیم گیری های صحیح را مشاهده و در این راستا، با رغبت بیشتر و انگیزه مضاعف نسبت به ایفای نقش و انجام فعالیتهای خود در عرصه های مختلف بپردازند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگاه های حوزه وزارت کار و رفاه اجتماعی حوزه وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901317

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال
  • آخرین جزییات از دوره جدید کالابرگ
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین