Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:48:56 GMT

اسنپ رفت‌وآمد سالمندان به مراکز واکسیناسیون را آسان کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۳۷۶

اسنپ رفت‌وآمد سالمندان به مراکز واکسیناسیون را آسان کرد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طرح واکسیناسیون کرونا برای گروه سنی بالای ۷۰ سال در حال اجراست؛ گروهی که به دلیل ملاحظات سنی رفت‌وآمد برایشان آسان نیست و اغلب به همراهی اعضای خانواده برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون نیاز دارند. از همین رو، شرکت اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود در نظر دارد شرایطی را برای تسهیل رفت‌وآمد سالمندان به مراکز بهداشت فراهم کند تا این افراد و خانواده‌هایشان بتوانند فرایند واکسیناسیون را با دغدغه‌ی خاطر کمتری پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسنپ، در فاز اول این طرح حمایتی که به صورت آزمایشی شروع کرده، ۵۰ درصد تخفیف ویژه‌ی دو سفر (مجموعاً تا سقف ۳۰ هزار تومان) برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون شهر تهران در نظر گرفته است. این تخفیف از تاریخ یکم تا پانزدهم خرداد از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ عصر از مبدا یا به مقصد مراکز واکسیناسیون مناطق تهران فعال خواهد بود. افرادی که حساب کاربری اسنپ دارند می‌توانند برای همراهی سالمندان به مراکز واکسیناسیون برای یک سفر رفت‌وبرگشت از این تخفیف بهره‌مند شوند. تنها کافی است بعد از انتخاب لوکیشن دقیق یکی از مراکز واکسیناسیون در اپ اسنپ، عبارت vaccine را در بخش «کد تخفیف» وارد کنند. همچنین می‌توان از گزینه‌ی «سفر برای دیگری» به منظور درخواست اسنپ برای سالمندان استفاده کرد.

به گفته روابط عمومی اسنپ، این شرکت امیدوار است تا در صورت اثربخش بودن این طرح و تاثیرش در تسهیل و سرعت‌بخشیدن به واکسیناسیون بتواند آن را در فازهای بعدی و در سایر شهرها ادامه دهد و به این ترتیب سهم کوچکی در ایمن‌سازی مردم کشور در برابر پاندمی کرونا داشته باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5216043

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون اسنپ کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی بانک قرض الحسنه مهر ایران صنایع فلزی دکوراسیون منزل موسیقی ایرانی موسیقی پاپ خودروسازان استارت آپ صنعت چاپ تصفیه آب انرژی دفاتر کاریابی مراکز واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برای برابر پرسپولیس به تمجید از کیفیت بازیکنان خودش و تیم حریف پرداخت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آن‌ها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • هشدار برای بایرن مونیخ