Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@07:30:55 GMT

وزیر خارجه لبنان از پُست خود استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۵۹۳

وزیر خارجه لبنان به دنبال تنش‌هایی که پس از انتقاداتش از عربستان سعودی به وجود آمد، امروز استعفانامه خود را تحویل میشل عون داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از مهر به نقل از النشره، «شربل وهبه» وزیر خارجه لبنان امروز چهارشنبه از پُست خود استعفا کرد. منابع رسانه‌ای اعلام کردند که وی با حضور در دفتر میشل عون استعفانامه خود را تقدیم وی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، گفته می‌شود که استعفای وزیر خارجه لبنان پس از تنش‌هایی که به دنبال انتقاداتش از عربستان سعودی به وجود آمده بود، صورت گرفته است.

گفتنی است، اظهارات وزیر خارجه لبنان در گفتگو با شبکه الحره درباره برخی کشور‌ها که گروه تروریستی داعش را ایجاد و از آن حمایت مالی کردند، علیرغم اینکه وی از کشوری نام نبرد، موجب انتقادات شدید از وی و تهدید به قطع روابط میان آن کشور‌ها و لبنان شد.

«شربل وهبه» در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از این کشورها، کشور‌های عرب حاشیه خلیج فارس است، گفت که نمی‌خواهد نامی ببرد. وی در واکنش به سوالی پیرامون اینکه آیا کشور‌های حاشیه خلیج فارس گروه تروریستی داعش را حمایت مالی کرده‌اند، افزود: پس چه کسی آن‌ها را تامین مالی کرد؟ من؟

وهبه گفت: در مرحله دوم تهدیدات لبنان، داعشی‌هایی آمدند که کشور‌های دوست و برادر آن را برای ما به ارمغان آوردند و آن را در مناطق نینوا، الانبار و تدمر گسترش دادند. برچسب ها: لبنان ، وزیر خارجه لبنان ، شربل وهبه ، عربستان سعودی ، استعفا ، میشل عون

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لبنان وزیر خارجه لبنان شربل وهبه عربستان سعودی استعفا میشل عون وزیر خارجه لبنان کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟