Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:31:22 GMT

نکاتی که نباید هنگام بازسازی خانه و آپارتمان فراموش کنید!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۲۹۴۲

نکاتی که نباید هنگام بازسازی خانه و آپارتمان فراموش کنید!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، موفقیت در بازسازی خانه و آپارتمان در نهایت به یک آمادگی خوب و آگاهی از آن چه در پیش است برمی گردد. اقدام به بازسازی خانه و آپارتمان با این انتظار که شگفتی‌هایی در فروش آن به وجود بیاید ایده‌ای خردمندانه است.

بازسازی منزل همچنین می‌تواند شامل چندین هزینه مخفی شود. دانستن این که این مکان‌ها در کجا رشد می‌کنند و داشتن یک برنامه عملیاتی گام به گام برای زمانی که انجام می‌شود به معنای باقی ماندن پروژه در برنامه و بودجه شماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می‌توانید برای مطرح کردن سوالات خود با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹، ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ ،۰۲۱۲۶۵۷۰۲۶۴ تماس گرفته و دغدغه‌ها و ابهامات خود را درباره بازسازی ساختمان از متخصصین دکوطرح بپرسید.

ساختمان را از سرقت محافظت کنید

صرفاً بیمه یک خانه در حین بازسازی کافی نیست، همچنین باید اطمینان حاصل کنید که ملک در برابر شکسته‌ها نیز محافظت می‌شود. اگر این ملک خالی است، فکر نکنید که هیچ چیز ارزش برداشتن ندارد: لوله‌ها، سیم کشی‌ها و نجات معماری همه می‌توانند به سرقت رفته یا خراب شوند.

برخی پنجره‌ها و درها مستعد پوسیدگی هستند و ممکن است به درستی از خانه محافظت نکنند. حتی اگر قصد تعویض آنها را دارید، وقت بگذارید و قفل‌ها را برای یک مدت اضافه کنید. هنگامی که می‌خواهید پنجره‌ها را تعویض کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی در بین جدا شده‌های قدیمی و جدید نصب شده اند.

شرایط ساختمان را ارزیابی کنید و آن را ثابت کنید

اولین مرحله از هر پروژه نوسازی، ارزیابی دقیق وضعیت فعلی ملک است. هوگو توگمن، می‌گوید: واقعاً مهم است که بدانید با چه مشکلاتی روبرو هستید. در یک بررسی اندازه گیری شده از ساختمان سرمایه گذاری کنید تا برنامه‌های دقیق به شما ارائه دهد و یک بررسی وضعیت که در مورد مواردی مانند رطوبت، آلودگی یا فرو نشست گزارش می‌دهد.

اگر خانه یا آپارتمانی بیشتر از چند ماه خالی از سکنه بماند، به احتمال زیاد خراب می‌شود. در حالی که برنامه‌های خود را نهایی می‌کنید، با پوشاندن درهای از دست رفته، پنجره‌ها و قسمت‌های سقف، از آب و هوای ساختمان اطمینان حاصل کنید. همچنین ممکن است لازم باشد تثبیت سازه‌ای موقتی و فوری برقرار کنید. این ممکن است به معنی اتصالات فولادی برای جلوگیری از گسترش جانبی در دیوارها یا سقف یا داربست برای جلوگیری از ریزش بیشتر باشد.

همسایگان خود را بشناسید

زندگی در همسایگی یک محوطه ساختمان می‌تواند تقریباً به اندازه زندگی در یک مکان استرس زا باشد. ممکن است شما علاقه زیادی به انجام کارهایی داشته باشید که همسایگان شما آن را انجام نمی‌دهند، بنابراین رعایت و شفافیت برای انجام عمل بازسازی خانه و آپارتمان، هر گونه شرایط سخت را هموار می‌کند.

اطمینان حاصل کنید که سازندگان شما از مواردی نظیر ورودی‌های مشترک و مناطق مشترک اطلاع دارند تا مبادا آنها را بهم ریخته یا مانع ایجاد کنند. همچنین یکی از مهم‌ترین کارها این است که به همسایگان خود برای صدای بلند خبر دهید. برخی از افراد ممکن است از حضور افراد غریبه ای که در نزدیکی املاکشان کار می‌کنند مضطرب باشند.

کار عمده بازسازی ساختمان را شروع کنید

حالا می‌توان هرگونه کار ساختمانی عمده انجام داد، زیرا ساختار موجود پایدار است و باید از قبل هر مشکلی برطرف شده باشد. برای محافظت از هر قسمت از ساختمان که در معرض آسیب در مرحله اصلی ساخت و ساز باشد، باید اقدامات لازم انجام شود.

هوگو توگمن می‌گوید: این قسمت از بازسازی معمولاً با هرگونه کار زمینی مانند پی و زهکشی آغاز می‌شود. سپس می‌توان هر سازه جدید یا اصلاح شده ای مانند پسوندها و تبدیل‌ها را تکمیل کرد. دیوارها، کف‌ها، سقف‌ها را ساخت و دهانه‌های درها و پنجره‌ها را تشکیل داد.

اقدامات ضد رطوبت و عایق‌های جدید در این مرحله گنجانده شده و می‌توان مشکلات رطوبت موجود را برطرف کرد. همیشه به یک متخصص مستقل مراجعه کنید تا هر نوع رطوبت را بررسی کند و مشاوره دهد. ضد آب بودن ممکن است برای خانه‌های مدرن ایده آل باشد، اما می‌تواند صدمه‌ای بیش از فایده در یک ماده با دیوارهای جامد داشته باشد. غالباً می‌توان با استفاده از روش‌های غیرتهاجمی مانند بهبود زهکشی و تهویه زمین یا حتی فقط روشن کردن حرارت، این مسئله را حل کرد.

سخن پایانی

در صورتی که برای بازسازی خانه و رسیدن به منزل رویایی تان به کمک تیم متخصص دکوطرح احتیاج دارید می‌توانید برای مشاوره رایگان با شماره‌های ۰۹۱۲۲۴۶۰۰۸۹، ۰۹۱۹۹۱۹۱۷۴۱ ،۰۲۱۲۶۵۷۰۲۶۴ در تماس باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5215579

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار دکوراسیون منزل آشپزخانه کسب و کار گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی بانک قرض الحسنه مهر ایران صنایع فلزی دکوراسیون منزل خودروسازان موسیقی پاپ موسیقی ایرانی استارت آپ واکسیناسیون صنعت چاپ انرژی تصفیه آب اطمینان حاصل کنید پنجره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟

بررسی گفت‌وگوهای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و دریافت خروجی آن معروف به «ابر کلمات» خروجی قابل تأملی از سخنان اعضای شورا ارائه می‌کند که نشان می‌دهد هر کدام از اعضا روی چه موضوعات و نکاتی تمرکز داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «ابر کلمات» خروجی قابل تأملی از سخنان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه می‌کند که نشان می‌دهد هر کدام از اعضا روی چه موضوعات و نکاتی تمرکز داشته‌اند.

در ادامه خروجی گرافیکی که از ابر کلمات و کلید واژه‌های پرتکرار اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در یک سال اخیر داشتند را از نظر می‌گذارانید.

کد خبر 749076

دیگر خبرها

  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • اختلال ترس از فراموش شدن چیست؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟