Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، نصرالله پژمانفر در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: طی روزهای گذشته مطالبی درخصوص طرح بانکداری اسلامی که از طرف کمیسیون اقتصادی مطرح شده، پیش آمد. این طرح مانند بسیاری از طرح ها و لوایح، موافقین و مخالفینی داشت که مباحث آنها مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: روز گذشته جلسه ای چهار ساعته برگزار شد و افراد دارای نظر مخالف و موافق در مقابل نمایندگان مطالب و نظرات خود را مطرح کردند و از مخالفین خواسته شد نظرات خود را در فرصت دو هفته ای ارائه کنند. همچنین مقرر شد درخصوص طرح بانکداری اسلامی نشست های منظمی با اعضای کمیسیون اقتصادی به خصوص آقای بحرینی برگزار شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: حدود هفت ماه است که فردی به اسم پژمانفر با بخش های مختلف تماس می گیرد و از آنها اخاذی می کند. به دستگاه های امنیتی، حراست مجلس و وزارت اطلاعات این موضوع را اعلام کردم، اما تاکنون کسی از اقدام این فرد جلوگیری نکرده است.

پربیننده ترین توضیحات همتی در خصوص شایعات اخیر حوزه رمزارزها تصویب دستورالعمل جدید تاسیس صرافی ها بحرین از بانک مرکزی ایران شکایت کرد یک گام به اصلاح نظام بانکی با تصویب کلیات طرح استقلال بانک ‌مرکزی/ قانون جدید چگونه به مهار تورم کمک می‌کند؟ قدرت نظارت بانک مرکزی افزایش می یابد / جلوگیری از انباشت معوقات بانکی با استفاده از سامانه سمات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نمایندگان مجلس طرح بانکداری انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین به عربستان رفت | دلیل سفر چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: محمدرضا فرزین، رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

کد خبر 847463 برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی عربستان تهران بانک‌ توسعه‌ اسلامی

دیگر خبرها

  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • فرزین به عربستان رفت | دلیل سفر چه بود؟
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود