Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، چند روزی است که بنابراعلام اداره کل توزیع برق هرمزگان میزان مصرف استان در ساعات پیک از 2 هزار مگاوات عبور کرده است و تداوم این افزایش به گفته معاون بهره‌برداری توزیع برق هرمزگان، سبب مشکلات اساسی خواهد شد.

حالا امروز هاجر عبدی مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در اظهاراتی گفته: این قابلیت در اپلیکیشن برق من وجود دارد که مشترکان برای اطلاع از خاموشی های جاری و با برنامه همان روز با مراجعه به این برنامه و در قسمت خاموشی‌های من، برنامه خاموشی مناطق محل سکونت خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی اضافه کرد: مشترکان می‌توانند این اپلیکیشن را از برنامه بازار و یا سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان دریافت و بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کنند.

وی گفت: اپلیکیشن برق من علاوه بر قابلیت‌هایی مانند ارائه خدمات غیرحضوری فروش انشعاب، مشاهده و پرداخت صورتحساب برق به متقاضیان و مشترکین، این امکان را فراهم نموده تا مشترکین خاموشی های جاری مناطق و طبق برنامه در ساعات آینده همان روز را مشاهده نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه گفت: بار مصرفی در بخش توزیع برق استان، از ۲ هزار مگاوات فراتر رفته و از سقف مصرف تعیین شده برای استان عبور کرده است. باتوجه به پیوسته بودن شبکه تولید و توزیع برق در کشور، کاهش تولید نیروگاههای برقابی، تامین برق در سراسر کشور را باچالش مواجه ساخته است. استان هرمزگان نیز بخاطر استفاده زودهنگام مشترکین از لوازم سرمایشی تحث تاثیر کمبود تولید برق قرار گرفته است.

 عبدی افزود: ساعات ۱۳ تا ۱۷ در فصل تابستان ساعات حیاتی در تامین برق است در صورتیکه مشترکان لوازم برقی غیرضرور را دراین ساعات خاموش یا استفاده از آنها را به ساعاتی غیر از اوقات اوج بار منتقل نمایند، بار شبکه برق تا حد زیادی کاهش یافته و از ناپایداری در شبکه توزیع برق جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اپلیکیشن برق من برق هرمزگان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت