Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در تاریخ لیگ های مختلف فوتبال ایران، لیگ های ۱۶ تیمی شایع ترین و فراوان ترین مسابقات هستند و قطعا آمار مسابقات لیگ های ۱۶ تیمی باید با هم مقایسه شود.
در تاریخ لیگ های ۱۶ تیمی تنها ۹ نفر در پایان فصل بیشتر از ۱۷ گلی که امروز سجاد شهباززاده به ثمر رسانده است، گل زده اند، این نفرات عبارتند از:
۱- رضا عنایتی- ۲۱ گل در لیگ پنجم حرفه ای
۲- رضا عنایتی- ۲۰ گل در لیگ چهارم حرفه ای
۳- ادینهو- ۲۰ گل در لیگ چهاردهم حرفه ای
۴- غلامحسین مظلومی- ۱۹ گل در لیگ چهارم تخت جمشید
۵- محمد مومنی- ۱۹ گل در لیگ پنجم آزادگان
۶- علی علیپور- ۱۹گل در لیگ هفدهم حرفه ای
۷- ناصر نورایی- ۱۸گل در لیگ سوم تخت جمشید
۸- اصغر مدیرروستا- ۱۸ گل در لیگ ششم آزادگان
۹- مهدی طارمی- ۱۸ گل در لیگ شانزدهم حرفه ای
ناصر نورایی اولین مردی که در تاریخ لیگ ایران بیشتر از ۱۷ گل در یک فصل زد، او بهترین گلزن اولین لیگ ۱۶ تیمی در ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر نورایی با تیم هما آقای گل شد
* با زدن یک گل دیگر سجاد شهباززاده در ان عرصه به رتبه هفتم می رسد، با ۲گل دیگر او در رتبه چهارم شریک مظلومی، مومنی و علیپور می شود. سجاد شهباززاده با ۳ گل دیگر با عنایتی لیگ چهارم حرفه ای مساوی می شود و با ۴ گل دیگر با بهترین آمار لیگ های ۱۶ تیمی برابری می کند.
* البته در لیگ های ۱۸ تیمی شاهد ثبت ۲۴ گل رضا نوروزی در لیگ دهم حرفه ای، ادینهو با ۲۲ گل در همان سال، آرش برهانی با ۲۰ گل در لیگ هشتم حرفه ای، محسن خلیلی و هادی اصغری با ۱۸ گل در لیگ هفتم حرفه ای، عمادرضا با ۱۹ گل در لیگ نهم حرفه ای، ابراهیم توره با ۱۸ گل در لیگ های نهم و دهم حرفه ای و… بوده ایم ودر لیگ سال ۷۳ هم که در دو گروه ۱۲ تیمی برگزار می شد، فرشاد پیوس در ۲۳ بازی ۲۱ گل به ثمر رساند که گل بیست و یکم او به این دلیل که بازی استقلال و پرسپولیس حساب نمی شود اما آمار مقایسه و بررسی ما لیگ های ۱۶ تیمی بوده است. در این میان شهباززاده با زدن ۵ گل در ۷ بازی آتی می تواند با ۲۲ گل بهترین گلزن تاریخ لیگ های ۱۶تیمی ۳۰ هفته ای در تاریخ لیگ ایران باشد اما برای شکستن رکورد رضا نوروزی، نیاز به ۸ گل دیگر دارد. البته سجاد با زدن ۷ گل دیگر با نوروزی ۲۴ گله مساوی می شود و در این صورت هم باید نام او را جلوتر از نوروزی نوشت چون او در لیگ ۱۶ تیمی بازی می کند و نوروزی در لیگ ۱۸ تیمی رکورد ۲۴ گل را ثبت کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سجاد شهباززاده استقلال اخبار استقلال استقلال رضا عنایتی سجاد شهباززاده لیگ برتر لیگ های ۱۶ تیمی تاریخ لیگ ۱۸ گل در لیگ حرفه ای گل دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران