Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال النصر که پس از تغییرات بر روی نیمکت خود، به دنبال جذب بازیکنان جدید برای تقویت تیم خود در فصل بعد است، اکنون محمد الشناوی سنگربان تیم ملی مصر را هدف قرار داده است.

باشگاه النصر پیش از این اعلام کرده بود که قصد تمدید قرارداد برد جونز سنگربان استرالیایی خود را برای فصل جدید ندارد و به همین دلیل گزینه های متعددی برای جانشینی این سنگربان مطرح شد و اکنون رسانه های مصری از علاقه النصر به گلر این کشور خبر داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الوطن مصر نوشت  محمد الشناوی که به همراه الاهلی مصر به عنوان قهرمانی جام باشگاه های آفریقا رسید و در جام جهانی باشگاه ها نیز خوش درخشید، در پایان فصل قراردادش با الاهلی به پایان می رسد و باشگاه النصر نیز به دنبال جذب این دروازه بان است.

الشناوی در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز خبرساز شد. این بازیکن مسلمان که به عنوان بهترین بازیکن دیدار مصر و اروگوئه انتخاب شده بود، از دریافت جایزه اش خودداری کرد چراکه اسپانسر آن برند تولید نوشیدنی های الکلی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مصر اخبار تراکتور النصر عربستان تراکتور تیم ملی مصر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم

­به گزارش گروه ورزش خبرگزاری صدا و سیما؛ حمید مطهری مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد دیدار با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: از سوالات فنی خبرنگاران در مورد بازی استقبال می‌کنم، اما بعد از بازی در موارد فنی حرف بزنیم بهتر است و افتخار می‌کنم در جمعی هستم که برخی خبرنگاران سوالات فنی در نشست‌های خبری می‌کنند.   مطهری ادامه داد: برای بازی با استقلال یک بازیکن ۵۰، ۵۰ است و بعد از ظهر تکلیف او روشن می‌شود خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و سعی کردیم در جلسات فنی و تمرینی روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف کار کنیم.   وی افزود: من صادقانه آمدم که در تبریز کار کنم دنبال پست و مقام هم نیستم من حرفه‌ای این کار هستم و در هر جایی هم کار کردم تعهد داشتم در این بازی­ با توجه به احترام خاصی که برای گل محمدی قائل هستم و او را یکی از بهترین سرمربی‌های ایران می‌دانم، اما مسئولیت فنی بازی بر عهده من است و تلاش می‌کنم که تیم بهترین نتیجه را بگیرد من در جا‌های مختلفی با آقای گل محمدی کار کردم، اما فعلا در مورد این بازی مسئولیت تیم با من است و امیدوارم بازیکنان و هواداران تبریز در یک تیم و در ادامه برای موفقیت تراکتور تلاش کنند.   دیدار تیم‌های فوتبال استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و تراکتور تبریز فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.   تیم استقلال در حال حاضر در یک رقابت نزدیک با تیم پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و تراکتور در چهارم جدول و به دنبال کسب سهیمه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست.

دیگر خبرها

  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • باشگاه تراکتور ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن