Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:20:07 GMT

لیگ یک / چوکا دوباره برد را پس زد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۳۹۸۵

لیگ یک / چوکا دوباره برد را پس زد

مصاف دو تیم گیلانی در بازی آغازین هفته ی بیست و پنجم لیگ یک با نتیجه ی مساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه شهرداری آستارا 32 امتیازی و چوکا 25 امتیازی شد. 

به گزارش "ورزش سه"، دربی گیلان در استادیوم وحدت شهر آستارا برگزار شد به این بهانه که ماه مبارک رمضان به پایان رسیده است و ضرروتی وجود ندارد که بازی ها زیر نور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم چوکا که در بازی پیشین خود و در غیاب مهدی پاشازاده صدرنشین یعنی مس کرمان را متوقف کرده بود در این بازی هم زودتر از حریف به گل رسید. حمید خدابنده لو در دقیقه ی 40 بازی شادی را به اردوی تیم چوکای تالش به ارمغان آورد و این تیم نیمه ی نخست را با برتری یک بر صفر به پایان برد. 

 

و اما شهرداری آستارا که هفته های متمادی است شکست می خورد و به همین بهانه 15 درصد از قرارداد اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم کسر شد نیمه ی دوم برای جبران وارد میدان شد تا اینکه در دقیقه ی 75 بازی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. گل تیم شهرداری آستارا از روی نقطه ی پنالتی و توسط رضا فخری به ثمر رسید. قهرمان نیم فصل بازی ها مدیون امتیازاتی است که در دور رفت بازی ها به دست آورده، در غیر اینصورت با روند نتیجه گیری در دور برگشت اکنون یکی از نامزدهای سقوط به دسته ی پایین تر بود. در ادامه تلاش دو تیم برای ایجاد تغییر در نتیجه بازی بی ثمر بود و این دیدار با نتیجه ی مساوی یک بر یک به پایان رسید. 

 

چوکای تالش با این تساوی 25 امتیازی شد اما هنوز در منطقه ی امن قرار دارد. در صورتی که قشقایی در برابر مس کرمان تن به شکست دهد چوکای تالش هم چنان در نقطه ی امن باقی خواهد ماند. این دومین هفته ی متوالی است که چوکای تالش ابتدا گل برتری را به ثمر رساند اما در ادامه نتوانست این روند را حفظ کند و در نهایت با نتیجه مساوی به کار پایان داد. مهدی پاشازاده به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست در روزهای اخیر در کنار تیمش باشد اما خوشبختانه روند بهبودی برای او حاصل شده است و در هفته های پیش رو روی نیمکت تیم چوکا خواهد نشست.

چوکا تالش شهرداری آستارا دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چوکا تالش شهرداری آستارا دسته یک شهرداری آستارا چوکای تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا