Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدید که تیمش موفق شد به جمع ۸ تیم نهایی جام حذفی برسد بعد از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی امروز برای ما ۲ نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم ولی در نیمه دوم یکی از زیباترین بازی‌های استقلال را دیدیم. در بازی‌های گذشته مقابل پرسپولیس و ذوب آهن از فرصت‌ها استفاده نکردیم و امروز هم شاهد همین موضوع بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با بچه‌های تیمم صحبت کنم تا این مشکل حل شود. امروز ۴-۵ موقعیت صد در صد را گل نکردیم ولی از بچه‌ها راضی هستم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال بعد از در بازی های لیگ قهرمانان آسیا شادابی لازم را ندارد گفت: طبیعی است، ما تورنمنت بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما بعد از بازی‌هایی آسیایی خسته بودند. در کل تیم ما بعد از بازگشت از آسیا شادابی لازم را ندارد. تایم ریکاوری ما خیلی پایین است ولی سعی می‌کنیم از بازیکنان دیگر استفاده کنیم تا شرایط بدنی بچه‌ها بهتر شود.

مجیدی در خصوص اینکه استقلال بر اساس برنامه اعلام شده  باید با شهرخودرو بازی می کرد اما با تغییر برنامه باید با نفت آبادان بازی کند،آیا این تغییر برنامه ریزی کادر فنی این تیم را تغییر می‌دهد یا خیر گفت: برای ما چی فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که این تیم در جریان بازی امروز دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشت و آیا این اتفاق بر اساس پلن کادر فنی بود یا فشار مسابقات باعث این اتفاق شده است گفت: ما با تعویضی که انجام دادیم روند بازی را کلا عوض کردیم. با حضور اسماعیلی در خط حمله همه چیز تغییر کرد و همه چیز خوب انجام شد و نتیجه لازم را گرفتیم.

سرمربی استقلال در خصوص دلیل اصلی غیبت دیاباته و شایعاتی که پیرامون عدم پرداخت مطالبات این بازیکن مطرح شده است گفت:راستش را بخواهید بعد از بازی پرسپولیس من اصلا شیخ دیاباته را ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است. فقط کادر پزشکی تیم ما اعلام کرده او پایش درد می‌کند و مصدوم است و فکر می‌کنم او فیزیوتراپی می‌کند.

کد خبر 602251 برچسب‌ها فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!

تیم فوتبال آرسنال امروز در یک بازی حساس مقابل تاتنهام به پیروزی رسید و موقتا صدرنشین شد تا کورس قهرمانی به بین تیم آرتتا و گواردیولا همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم آرسنال امروز از هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف تاتنهام رفت که این بازی درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

شاگردان آرتتا نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند و با گل به خودی پیرامیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ از تاتنهام پیش افتادند. حملات آرسنال بیشتر شد و بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتس در دقیقه ۳۸ به ترتیب گل‌های دوم و سوم را به ثمر رساندند تا توپچی‌ها برنده این نیمه باشند.

در نیمه دوم تاتنهام در دقیقه ۶۱ توسط کریستین رومرو یکی از گل‌های خورده را با استفاده از اشتباه داوید رایا جبران کرد. هئونگ مین سون ستاره کره‌ای تاتنهام در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را با آرسنال به یک گل رساند اما زمان برای تغییر نتیجه کافی نبود تا تاتنهام یک شکست خانگی را متحمل شود.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با ۲ بازی بیشتر از منچسترسیتی صدرنشین شد. اختلاف توپچی‌ها با سیتی در حال حاضر ۴ امتیاز است.

دیگر خبرها

  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!