Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلر استقلال درخصوص پیروزی تیمش برابر ذوب آهن به صحبت پرداخت.

سیدحسین حسینی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت:

خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. پس از دو باخت پشت سر هم مقداری شرایط بد بود ولی توانستیم این مسابقه را ببریم و ان‌شاءالله از هفته‌های آینده به روند پیروزی‌مان بازگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اشتباه خود روی گل ذوب‌آ‌هن توضیح داد:

بعد از سه ماه بازی کرده بودم. تمرین داشتم اما مقداری از شرایط بازی دور بودم. در سایر لحظات مسابقه شرایط خوبی داشتم اما در آن لحظه مقداری وضعیت بدنی‌ام خوب نبود و آن جوری شد و ان‌شاءالله بتوانم در دیدارهای بعدی جبران کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره روحیه دادن فرشید اسماعیلی به خودش پس از به ثمر رسیدن گل دوم استقلال گفت:

قبل از بازی با هم هماهنگ کردیم که اگر گل زد روی من بیاید.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی برترین های قرن با محسن عاشوری: همه خوب بودند اما علی کریمی انتخاب اول من است تحریم صداوسیما از سوی یحیی گل محمدی تا زمان عذرخواهی رسمی ایرانِ جهانی، قسمت دوم | صعود بی دردسر اما پر انتقاد از دور نخست درگیری بازیکنان چلسی و لسترسیتی در دقایق پایانی مسابقه / فیلم آنتونیو کونته با فروش 6 بازیکن اینتر مخالف است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۵۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف

حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

دیگر خبرها

  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه